Aantal berichten: 712 | Lid sinds: 07-10-2002 | Geplaatst om: 22:22 - 21-05-2003
Tip: aan de grootte van de bestanden kan je meestal zien welke je oude Outlook data zijn..
L i v e f r o m T u p e r c i n o
SergeL Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 220 | Lid sinds: 23-01-2003 | Geplaatst om: 22:42 - 21-05-2003
@ Vinnie, wat ik mij dan afvraag is waar de hoofdidentiteitsmap vervangen wordt? Ik heb net deze binnen de Outlookfolder vervangen door kennelijk de goeie, dus zou die in de eerste instantie ook in de Outlookfolder verwisseld moeten zijn door een nieuwe(lege). Waar wordt dan die ouwe opgeslagen? In ieder geval niet in de Outlookfolder, dat weet ik vrij zeker, maar volgens mij ook niet in de documenten folder.
Animal triste post coitum
Eric Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde MacFreak Donateur
Aantal berichten: 392 | Lid sinds: 29-12-2000 | Geplaatst om: 23:54 - 22-05-2003
Even een tipje: Als je meerdere partities gebruikt (en anders is het raadzaam ze aan te maken), zet dan de map waarin je je belangrijke data bewaart op een aparte partitie. Maak daarin een map voor www- en mail gegevens. Zet daarin de Microsoft User Data-map. Plaats een alias op de oorspronkelijke plaats. Als je weer eens zo'n bende hebt, plaats je gewoon een alias terug en je bent klaar. Werkt prima!