Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Software (Classic OS - Mac OS 1-9)
         Wat is het beste antivirusprogramma?
                voor OS 9.2.2
Welkom bij Vragen: Software (Classic OS - Mac OS 1-9) 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

Duke
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 245 | Lid sinds: 25-03-2003 | Geplaatst om: 13:29 - 07-06-2003
geachte lezer,

Ik ben op zoek naar een goed antivirus programma dat ergens vrij te downloaden is, weet je er een, stuur me dan a.u.b. een linkje waar ik die kan downloaden.

Bij voorbaat dank,
Duke.

RVW
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6671 | Lid sinds: 26-10-2002 | Geplaatst om: 14:17 - 07-06-2003
Volgens mij zijn er voor de Mac geen gratis virusprogramma's. Vroeger had je Disinfectant, maar die is inmiddels al zwaar verouderd.

Er zijn wel een aantal commerciële virusscanners, waaronder:

Norton Antivirus: http://www.symantec.com/nav/nav_mac/
Virex: http://www.mcafeeb2b.com/products/virex/
VirusBarrier: http://www.intego.com/virusbarrier/

My new computer's got the clocks, it rocks! But it was obsolete before I opened the box.
You say you've had your desktop for over a week? Throw that junk away, man, it's an antique!
Your laptop is a month old? Well, that's great. If you could use a nice, heavy paperweight...

Jasper
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 510 | Lid sinds: 06-12-2001 | Geplaatst om: 17:48 - 07-06-2003
Ikzelf heb Virex via mijn .Mac account en ik ben daar best tevreden over. In de laatste versie zit ook een automatische update bij en hij controleert ook op PC virussen, zodat je Windows vrienden niet bang hoeven te zijn voor jouw mailtjes. Ik weet het niet zeker maar volgens mij is Virex ook nog goedkoper dan Norton Antivirus. Verbeter me als ik ongelijk heb.

Groetjes Jasper

DigiAntje
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 410 | Lid sinds: 04-06-2003 | Geplaatst om: 19:37 - 07-06-2003
Om zeker te zijn dat de softwaremaker van het virusprogramma goed kan investeren in ontwikkeling en  daarbij up to date is met de virusprotectie is het verstandiger een koopversie te nemen en er voor te betalen. Is helemaal niet zo duur Bijv. van intego of symantec.

Het is net zoiets als de gratis provider of een betalende Dan heb je tenminste wel wat te eisen of ergens op terug te vallen als het mis mocht gaan.

Antje

Antje (she takes it easy she uses a Mac)

Jazzaddict
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 3100 | Lid sinds: 28-07-2002 | Geplaatst om: 19:52 - 07-06-2003
Virex werkt enkel vanaf Os X.    

RVW
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6671 | Lid sinds: 26-10-2002 | Geplaatst om: 20:03 - 07-06-2003
Niet helemaal waar, versie 6.1 werkt ook op OS 9!

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macos/4754       

My new computer's got the clocks, it rocks! But it was obsolete before I opened the box.
You say you've had your desktop for over a week? Throw that junk away, man, it's an antique!
Your laptop is a month old? Well, that's great. If you could use a nice, heavy paperweight...

Jazzaddict
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 3100 | Lid sinds: 28-07-2002 | Geplaatst om: 20:22 - 07-06-2003
Ik bedoelde die gratis versie op dotmac.     

RVW
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6671 | Lid sinds: 26-10-2002 | Geplaatst om: 21:40 - 07-06-2003
Dat zei je niet!        

Jazzaddict
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 3100 | Lid sinds: 28-07-2002 | Geplaatst om: 22:45 - 07-06-2003
Welles ! Het was een reactie op de post van Jasper en die had het over een mac.account        

botoo
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 385 | Lid sinds: 06-07-2001 | Geplaatst om: 00:10 - 08-06-2003
De beste virusbescherming is nog altijd je eigen gezonde verstand, zeker op een Mac is het besmettingrisico laag, en als je een klein beetje oppast met wat je allemaal aanklikt, dan is "gezond verstand&Mac" een betere bescherming dan de beste virusscanner  

The letters are Hex, of an ancient mode, but the language is that of Microsoft, which I dare not utter here.
But in common English this is what it says:
One OS to rule them all, One OS to find them, One OS to bring them all & in the darkness bind them

t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media