|
|
|
|
LaPasta
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 484 | Lid sinds: 27-06-2003 | Geplaatst om: 10:50 - 13-07-2003
Ja, Dat werkte ook op Quicktime, tot OS9.1. Daarna niet meer
|
Groet, Peter
|
|
|
|
Geronimo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 2051 | Lid sinds: 17-03-2003 | Geplaatst om: 01:06 - 15-07-2003
Hmm.... Bij mij werkt het gewoon hoor. Ik kijk/hoor nu Pippi Langkous op de computer. Op een iMac G3 400Mhz, met OS 9.2.2 en Quicktime 6. Ik zal wel stap voor stap uitleggen hoe ik het doe: * Stop je CD-i in de computer * Open QuickTime Player * Ga naar 'Open Movie in New Player' oftewel appeltje-O * Ga naar de desbetreffende CD-i op je bureaublad (in jouw geval waarschijnlijk Top Gun) * Ga naar het mapje MPEGAV en open het * Selecteer het bestand AVSEQ01 (zo heet het bestand in elk geval bij 'Pippi Langkous', en ook bij 'Het Zakmes', dus bij jou waarschijnlijk ook) * Op de plaats waar normaal [open] staat, staat er nu [convert], druk daarop * Even wachten * En kijken maar.... Of en hoe je,eventueel, spellen kunt spelen op de Mac weet ik niet. Succes er verder mee, maar het moet dus kunnen met een systeem boven OS 9.1 Twee maal drie is vier, Wiedewiedewiet en twee is negen. |
iPod Touch 16GB 1st gen - iPod 1G 5GB (met echt scrollwheel) - iPad WiFi 64GB - iPhone4 32GB
|
|
|
|
LaPasta
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 484 | Lid sinds: 27-06-2003 | Geplaatst om: 07:17 - 15-07-2003
Ik doe de CD-i in de computer, tot zover gaat het goed. En dan.....niets. Hij wil hem initialiseren. Mis een extensie, of zo. Ik heb een i-Mac 450 Mhz, Ook Quicktime 6. Maar dan 9.2.1. Wat is hier fout aan??? Ik word gek!!!! LaPasta |
Groet, Peter
|
|
|
|
Geronimo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 2051 | Lid sinds: 17-03-2003 | Geplaatst om: 17:05 - 15-07-2003
Dan zou ik het helaas niet voor je weten wat ik wel heb en wat jij niet hebt maar misschien wel nodig hebt.... Sorry... Misschien is er iemand anders die het wel weet voor je?? Succes verder, Jeroen misschien krijg ik nog een geniale ingeving, maar dan laat ik het wel weten |
iPod Touch 16GB 1st gen - iPod 1G 5GB (met echt scrollwheel) - iPad WiFi 64GB - iPhone4 32GB
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|