|
|
|
|
DTP2
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 2882 | Lid sinds: 25-09-2005 | Geplaatst om: 17:43 - 04-01-2012
Zou je natuurlijk zelf ook even op kunnen Googelen Sowieso is iWeb een discontinued (of zoals wijlen S.J. zou zeggen, obsolete) product. Er komen dus geen updates of nieuwe features meer voor. Of de zoekmachinevriendelijkheid van de websites de reden was weet ik niet. Wel lees ik vaak dat er wat trucjes nodig zijn om je website doorzoekbaar te maken voor zoekmachines. Ben er nooit aan begonnen, omdat het te gesloten was en te veel eenheidsworst was wat eruit kwam. Als je nu gaat beginnen met webdesign en je weinig verstand van coderen hebt, zijn er veel betere alternatieven zoals Freeway Pro of Rapidweaver en kun je mijns inziens beter direct voor een recent product kiezen. |
Color Concepts BV | Het grootste, onafhankelijke profilerings- en testlaboratorium ter wereld voor LFP.
|
|
|
|
chris
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 660 | Lid sinds: 04-02-2001 | Geplaatst om: 17:44 - 04-01-2012
 |
Citaat: Shmoo om 16:04, 4-01-2012 ....................Maar ik wil wel in de toekomst ooit eens een blog post met Live voorbeelden maken om er dieper op in te gaan want er zijn echt nog altijd een hoop mensen die het niet geloven en die denken dat je met een paar Meta tags iWeb kunt redden maar dat is zeer zeker niet het geval... Was het maar zo simpel dan verkocht Apple het nu nog gewoon! |
 |
| ........en zou ik één van de eersten zijn die het kocht Er is inderdaad veel onduidelijkheid en die mogelijke blog waar je over schrijft, ben ik zeer benieuwd naar |
mvg Chris http://www.parijsmijnstad.nl
|
|
|
|
Glenn
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 624 | Lid sinds: 15-04-2008 | Geplaatst om: 21:56 - 04-01-2012
| Ik heb die site daarstraks getest in Internet Explorer 8 op een Windows XP SP 2-machine. Er zijn inderdaad enkele effecten die niet werken, maar echt storend of rampzalig vond ik dit niet. De site laadde keurig, zag er eigenlijk nog best goed uit in IE en ik kon alle informatie raadplegen. Het is niet leuk, maar echt een groot probleem zou ik er ook niet van maken. Ik heb al veel slechtere sites gezien dan het resultaat dat ik van jouw site kreeg in IE 8. |
|
|
|
|
memphis
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 03-01-2012 | Geplaatst om: 07:45 - 05-01-2012
@ Dtp2: bedankt voor de uitleg. @ Shmoo: ook bedankt voor de mooi uitgeschreven uitleg. Het is inderdaad moeilijk om alles wat te begrijpen als je niet thuis bent in deze wereld. Maar het begint wat te komen. Ook zal de site nog wat aanpassen en dan misschien overstappen naar dreamweaver of 1 van de andere genoemde programmas hier. Ben aan het zoeken voor avondschool webdesign. Het interesseert mij wel. @ Glenn: bedankt. Maar er staan nog wat fouten in. Maar het was om eens te proberen  |
|
|
|
|
Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1135 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 13:20 - 05-01-2012
 |
Citaat: chris om 17:44, 4-01-2012 ........en zou ik één van de eersten zijn die het kocht |
 |
| Ik ook hoor, ik ben echt wel een voorstander van het programma iWeb ook al past het niet meer zo goed in deze tijd van website maken blijft het toch nog een programma die voor heel veel mensen een plezier kan zijn.
 |
Citaat: memphis om 7:45, 5-01-2012 @ Shmoo: ook bedankt voor de mooi uitgeschreven uitleg. .... ...Ben aan het zoeken voor avondschool webdesign. Het interesseert mij wel. |
 |
| Een avondschool is ook weer direct overdreven (vind ik) omdat alles wat met webdesign te maken wel ergens Gratis online staat en je het dus zo kunt leren. Alleen zal je dan wel zelf veel moeten uitzoeken en vragen aan jongens die meer ervaren zijn. Aan de andere kant kan het ook geen kwaad om het van iemand stap voor stap te leren in de vorm van een avondschool, zeker in Belgie heb je super goede avond opleidingen hebt door het hele land die niet veel kosten. Waar je mee moet beginnen is vrij simpel. HTML en CSS als je die twee onder de knie hebt kun je al hele mooie dingen maken. Dit is echt wel een goede site om zelf een begin te maken met leren: http://www.w3schools.com/default.asp En wil je het bijv. via video's bekijken leren dan kost zoiets ook niet heel erg veel geld op vandaag. Mijn voorkeur gaat uit naar video's bekijken want ik lees niet zo heel erg graag. http://teamtreehouse.com/topics/introduction/design
|
Sex - Macs and Rock-&-Roll
|
|
|
|
memphis
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 03-01-2012 | Geplaatst om: 07:01 - 06-01-2012
@shmoo: bedankt voor de nuttige tips. De onderste link is inderdaad het handigst :-) Zal alles eens goed bekijken. Grtz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|