geplaatst door: LMGdeD
L.S.

Snow Leopard + Parallels Desktop 5 + XP >> de View-modus 'Coherence' in Paralles Desktop  werkt niet ..

Waar kan dat nou aan liggen ??


Groet,  Luc

(Bewerkt door LMGdeD om 22:42, 18-05-2010)

(Bewerkt door LMGdeD om 22:44, 18-05-2010)

Parallels Desktop 5 + XP >> Coherence werkt niet
19 mei 2010 - 11:05    reactie #1
geplaatst door: Ruud Ravenhorst
Vreemd! Werkt bij mij (zelfde software) vlekkeloos vanaf het begin. Op wat voor machine draait het (hier: MBP 17" met 8 GB RAM)?
Never gone back since I went to the Mac (which was in March 1984).
Parallels Desktop 5 + XP >> Coherence werkt niet
19 mei 2010 - 12:38    reactie #2
geplaatst door: PS-MacGek
Is de laatste versie van Parallels Tools wel geïnstalleerd?   :music:

Citaat
Parallels_Desktop_Users_Guide
Only a running virtual machine with Parallels Tools (p. 97) installed can be switched to the Coherence mode.

(Bewerkt door Paul Sondervan om 12:41, 19-05-2010)

MacBook Pro Retina 16" M3 Pro (2024), MacBook Pro Retina 16" Intel (2019), Mac Studio M1 (2022), Mac mini (2018), Mac mini (2012), iPad Pro 11" M1, iPhone 11.
Avatar made by Dale Humphries
Parallels Desktop 5 + XP >> Coherence werkt niet
20 mei 2010 - 18:02    reactie #3
geplaatst door: Photocell
Hier zelfde SL10.6.3+PD5+XP geen probleem alles doet het.
Ik heb wel zoals Paul zegt de Parallels Tools geinstalleerd.
Teveel om hier op te noemen
Parallels Desktop 5 + XP >> Coherence werkt niet
21 mei 2010 - 09:17    reactie #4
geplaatst door: YoramIH
Even Windows herstarten en nogmaals proberen.
Heb je mijn cd's al beluisterd in de iTunes Store? Volg mij op Twitter.
Parallels Desktop 5 + XP >> Coherence werkt niet
21 mei 2010 - 09:46    reactie #5
geplaatst door: greatgriffin
Nu nog een reactie van LMGdeD....wellicht kunnen we nog verder helpen :cool:
Five to one baby, one in five, no one here gets out alive