http://www.bankofscotland.co.uk/
Heb je al eens een andere "Gebruikersagent" ("Ontwikkel" in de bovenste balk en dan "Gebruikersagent") geprobeerd? Ik heb er zelf geen ervaringen mee, overigens.
groetjes
Mathy
Want op de website zelf staat onder Accessibility (bereikbaarheid) het volgende:
Keeping your browser updatedWe recommend you keep your browser up to date, because the newer versions provide higher levels of security.To check the version of your current browser, check in the 'help' or 'about' section of your browser toolbar.You can download the latest browser versions from the web for free, subject to your usual telephone or internet usage charges. The main sites to obtain upgrades are: * Upgrade your Internet Explorer browser * Upgrade your Mozilla Firefox browser * Upgrade your Safari browser * Upgrade your Chrome browser * Upgrade your Opera browser
To check the version of your current browser, check in the 'help' or 'about' section of your browser toolbar.
You can download the latest browser versions from the web for free, subject to your usual telephone or internet usage charges. The main sites to obtain upgrades are:
* Upgrade your Internet Explorer browser * Upgrade your Mozilla Firefox browser * Upgrade your Safari browser * Upgrade your Chrome browser * Upgrade your Opera browser
Je zou er dus vanuit mogen gaan dat je ook met Safari of Firefox gebruik kan maken van de aangeboden diensten. Of de informatie op de eigen website van Bank of Scotland is niet up-to-date.
/edit: Ik zou als ik jou was zolang het probleem nog niet is opgelost ook email sturen naar de helpdesk met het probleem. Wellicht dat het een bekend probleem is en ze je zo een oplossing kunnen geven.
(Bewerkt door 1rzarector om 23:30, 18-01-2011)
Bank of scotland is niet met Safari of Firefox te benaderen. Gebruik van Explorer is de enige mogelijkheid.
jukwis om 23:15, 18-01-2011Met Safari en Firefox kan ik ook op de site komen maar dan houdt het op. Een rekening openen bijvoorbeeld gaat niet.
jukwis om 9:00, 19-01-2011Doorlopend foutmeldingen, er komt geen eind aan.
(Bewerkt door neoman om 10:03, 19-01-2011)
Dat zijn de stomme validatie rules die RBS heeft gemaakt voor hun user input.
jukwis om 19:33, 18-01-2011.......Explorer voor Mac is er niet meer, wie weet hoe je dit probleem kunt oplossen ? Jukwis
Kijk eens hoeveel opties voor het downloaden van de Mac Explorer.
FanBoy om 9:41, 19-01-2011FF Off Topic, let je op dat Bank of Scotland NIET onder het nederlandse garantiesysteem valt. Hetzelfde als met IceSave, voor de eerste zoveel K euro moet je naar de UK toe als de bank omvalt.
Dank U voor deze nuttige informatie.
markof om 17:22, 27-01-2011Citaatjukwis om 19:33, 18-01-2011.......Explorer voor Mac is er niet meer, wie weet hoe je dit probleem kunt oplossen ? Jukwis Kijk eens hoeveel opties voor het downloaden van de Mac Explorer.
Het is maar goed dat je die smiley er bij hebt gezet. De meeste explorers die je daar ziet zijn uitbreidingen op/vervangingen van de Finder. De Internet Explorer voor de Mac wordt al 6 jaar niet meer onder steund:Microsoft ended support for Internet Explorer for Mac on December 31st, 2005, and does not provide further security or performance updates.
jukwis om 19:33, 18-01-2011Bank of scotland is niet met Safari of Firefox te benaderen. Gebruik van Explorer is de enige mogelijkheid. Explorer voor Mac is er niet meer, wie weet hoe je dit probleem kunt oplossen ? Jukwis
is deze oplossing al voorbij gekomen?