iFree,
Heb je al eens je network settings nagekeken?
bedoel hetvolgende:
Je kan je inet settings van PI hebben,
en toen je wisselde van provider, gewoon een nieuwe set instellingen aangemaakt onder een nieuwe naam.
Misschien dat op 1 of ander moment die instellingen plots veranderd zijn (door wie of wat ook)
en dat je daardoor problemen ondervind.
Er zijn nog een hele hoop zaken die problemen kunnen geven:
bvb de proxy server van PI nog steeds ingesteld hebben.
en vergeten te veranderen
je DNS servers nog steeds op PI instellingen hebben staan.
En wat email betrefd, raad ik je aan om even bij je prefs te kijken van mail (op voorwaarde dat je mail gebruikt)
Als je je oude PI email nog hebt en deze staat bovenaan.
Gaat mail dat automatisch aanzien als je hoofdemail, en dus steeds proberen om via die account te werken.
sleep dus gewoon je nieuwe account (die lager zou moeten staan) naar boven, zodat hij bovenaan komt te staan, en je probleem zou van de baan moeten zijn.
Mail zal vanaf dan dat email als je hoofdaccount zien, en alle mailhandelingen via deze account proberen regelen.
(ps, waarom zou dat een tijdje gn problemen geven en op een gegeven moment wel?? Heb hetzelfde gehad met m'n dotmac adres dat bovenaan stond, heeft het nog een tijdje zonder problemen gedaan, maar ineens kreeg ik foutmeldingen ed, m'n nieuwe account naar boven gesleept, en probleem was van de baan.)
Groeten,
Geert.