Supportvragen Mac > Het oude (Classic) Mac OS

Internetbankieren bij de RABO

(1/1)

JoepieNL:
Ik baal als een stekker van jullie internetbankieren... ik weet al uit ervaring dat ik beter niet meerdere betaalopdrachten ineens kan boeken maar zelfs een voor een gaat het mis! Sommige opdrachten worden dubbel geboekt (leuk als je je huur dubbel betaalt.. eet je een maand brood met pindakaas....) en om de haverklap krijg ik een melding: Geachte klant, om technische redenen is het door u gekozen onderdeel van de site momenteel niet bereikbaar. Wij werken aan de oplossing. U kunt een van de onderstaande links proberen... en die links leveren ook niks op...
Dat is echt heel waardeloos voor een service waar je voor betaalt!!!! Ik heb de laatste versie van Netscape EN Internet Explorer en geen van beiden werkt fatsoenlijk op jullie site..
Ik gebruik een Apple Macintosh met systeem 9.2 en alle allerlaatste java-updates staan er op.  Als dit niet heel snel verbetert vraag ik mijn geld terug voor de service die jullie 'internetbankieren' noemen.

sandor:
En dit moois wordt u gebracht door getronics.

Dusty:
Typisch, bij werkt het prima (IE 5.0) en ik betaal er niets voor.
De enige investering was de Digipass voor 19,95 (in guldens) een aantal jaren terug.
Daarnaast misschien een tip om voor steeds weer terugkerende boekingen (hetzelfde bedrag) een automatische incasso aan te maken. Kan je volgens mij zelf.Weet wel dat er een tijdje problemen met de iMac zijn geweest, maar die zijn als het goed is inmiddels opgelost.
En de helpdesk ondersteunt sinds het begin van dit jaar de Apple niet meer, dat wil zeggen dat men vragen over instellingen e.d. niet meer beantwoord.

Mijco:
Ons bedrijf is sinds kort overgegaan naar de Rabobank en wij gebruiken dus sinds kort ook Rabo Internetbankieren.
In de eerste weken hadden wij ook heel vaak dezelfde foutmeldingen als JoepieNL omschrijft. Verder blijk je met IE niet fatsoenlijk een adresboek te kunnen aanleggen en met Mozilla is het weer niet mogelijk goede afdrukken te maken van diverse overzichten.
Na een tijdje experimenteren werken we nu met iCab en dat gaat redelijk goed. Af en toe nog wel hinderlijke opstoppingen op de Rabo-servers, maar het gaat nu wel redelijk.
Voorheen gebruikten we ABN-Amro OfficeNet, het off-line telebankierpakket voor Mac. Het ziet er allemaal niet uit, maar het werkte wel. Een belangrijk nadeel daarbij was dat je geen periodieke betaling op kon geven, dat is toch wel heel vreemd voor zo'n pakket. Gelukkig kan dat bij Rabo Internetbankieren wel. (Bewerkt door Mijco om 14:18, 4-03-2003)

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie