@ Tinie, (....verkorte versie PM....)
Door 't gebruik van kleurverlopen in je letter krijg je zwart/wit versie plots een heel ander karakter. Lijkt me niet gewenst.Verloop binnen één kleur geeft je bv wel de mogelijkheid om dit naar zwart wit te vertalen.
Het gebruik van verlopen binnen logo geeft erg veel mooie maar onverwachte resultaten. Moeilijk om 3 jaar later bij nieuw adres precies dezelfde kleuren na te maken bij een andere drukker of een andere toepassing. (m.a.w. niet doen)
Persoonlijk zou ik een ander lettertype kiezen voor Maharadja. De titel suggereert een indiaas restaurant ( ??) Het figuurtje een japanse dame. Probeer voor één van deze sferen te kiezen in kleurgebruik, lettertype, sfeer of typische kleurcombinatie. Zoek verder binnen de doelgroep en kijk of je de verwijzing iets subtieler / iets strakker kan maken.
Dametje (of een ander element) moet je strakker uitwerken zodat ze probleemloos te schalen. één zinnetje van jouw leraar wat me interigreert. Grafische elementen naast het logo. Is het niet fraaier om dametje of rijzende zon of... niet als losse illustratie bij de typografie te plaatsen maar de ogen van deze dame of de rode rijzende zon in typografie te betrekken. Zorgt voor (grotere) eenheid tussen tekst en figuurtje.
Het Mannetje