Supportvragen iPad > iPad - Algemeen
✅ Kan 2e account KPN niet gebruiken
srna513006:
Sinds gisteren heb ik (tijdelijk) een 2e KPN account aangemaakt met 2 verschillende inlognamen, beide zijn ze opgeslagen in de Sleutelhanger.
Als ik op mijn MacBook Air op KPN wil inloggen zie ik mijn 2 verschillende KPN inlog-accounts of eerst het voorkeur-account met de optie om andere KPN accounts te kiezen en dat functioneert prima.
Als ik op mijn iPad Air op KPN wil inloggen krijg ik standaard maar één account in beeld en heb ik geen optie om een 2e KPN account te kiezen maar kan ik in het betreffende veld ook geen ander account invoeren.
Ik kan dit omzeilen door een ander account te Plakken maar dat lijkt mij toch niet de bedoeling.
Is daar een oplossing voor?
boiing:
Synchroniseer je de Sleutelhanger in iCloud?
srna513006:
Voor zo ver ik weet wel…
Ik veronderstel dat dit automatisch wordt gesynchroniseerd net zoals b.v. o.a. Documenten.
Als ik op mijn iPad bij Instellingen - Wachtwoorden kijk zie ik daar de 2 betreffende KPN accounts staan.
boiing:
Als je dat 2e account op de Mac hebt gemaakt en je ziet het nu ook bij je wachtwoorden op de iPad staan dan is de synchronisatie in orde :thumbs-up:. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe Sleutelhanger in iPadOS omgaat met 2 accounts voor dezelfde website. Ik gebruik 1Password en daar kan ik gewoon kiezen tussen 2 accounts indien van toepassing.
srna513006:
Het is geen ramp want dan moet ik het inloggen bij KPN gewoon op mijn MacBook uitvoeren maar ja, het is toch vreemd dat dit op mijn iPad anders werkt.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie