Logitech Create voor iPad Pro
5 december 2015 - 11:54   
geplaatst door: VwVanFan
Indien je van plan bent om een Logitech Create cover te kopen voor de iPad Pro kun
je dit het beste doen bij een fysieke winkel.
De dag nadat de iPad Pro uitkwam heb ik de Create besteld bij Logitech op de website.
Hier werd toen aangegeven dat de levertijd ongeveer 1 dag was.
Nadat ik besteld en betaald had was de order plotseling een bestelling.
:woot:
Er werd verder geen levertijd genoemd.
Nu na meer dan 3 weken is het nog " in bestelling " bij Logitech.
Ondanks dat ik ze via mail verzocht heb om een levertijd blijven ze stommetje spelen
hier over.
Inmiddels liggen de Logitech Create covers wel hier en daar in de webshops met levertijden
van 1 dag.
Logitech stuurt wel mailtjes over hoe het contact met de " helpdesk " is bevallen maar geven
op vragen geen antwoord.
:wacko:
Nooit gedacht dat ik teleurgesteld zou zijn in Logitech en hun diensten.
Dit zal me ook niet meer overkomen,Logitech zal weinig gekocht worden
in het vervolg.


:thumbs-down:

Logitech Create voor iPad Pro
5 december 2015 - 12:19    reactie #1
geplaatst door: penseel
Heb je hier ook je klacht gemeld? http://www.klacht.nl/
Het blijft een gedoe met die computers!
Logitech Create voor iPad Pro
5 december 2015 - 12:26    reactie #2
geplaatst door: VwVanFan
Nee,maar zal het overwegen.

Net bij Cool Bleu voor collega zo'n ding bekeken.
Morgen in huis,levering op zondag.
:woot:

Das andere koek.

:thumbs-up:

Logitech Create voor iPad Pro
5 december 2015 - 12:40    reactie #3
geplaatst door: anraadts
@ VwVanFan: je kan je order bij Logitech toch gewoon annuleren, en dan bij bijvoorbeeld CoolBlue jouw Logitech Create cover bestellen?
Logitech Create voor iPad Pro
5 december 2015 - 13:02    reactie #4
geplaatst door: VwVanFan
Ja dat zou wel kunnen,maar ze reageren daar niet op.
:mad:
Ben er eigenlijk nogal p****g over dat je zo behandeld wordt.
Geld innen en dan zeggen dat je moet wachten.
:thumbs-down:
Logitech Create voor iPad Pro
6 december 2015 - 12:31    reactie #5
geplaatst door: anraadts
Hebben ze bij Logitech geen nummer dat je kan bellen?

Lijkt me veel beter voor je bloeddruk!  :wink:

Logitech Create voor iPad Pro
6 december 2015 - 12:53    reactie #6
geplaatst door: VwVanFan
Ook al gedaan,dan maken ze een case nr,mailen de besproken dingen met je
met het case nr voor verdere communicatie.................die dan vervolgens uitblijft.


:wacko:

Logitech Create voor iPad Pro
6 december 2015 - 14:51    reactie #7
geplaatst door: VwVanFan
Een collega heeft hem gisteren besteld bij Cool bleu ca 20.00 u
Kreeg hem net binnen via post nl .
Nog geen 18 uur geduurd.

:woot:

Vreemd dat Logitech dit niet georganiseerd kan krijgen blijkbaar.

:thumbs-down:

Logitech Create voor iPad Pro
6 december 2015 - 15:12    reactie #8
geplaatst door: MacFrankie
Logitech heeft de logistiek lang niet zo goed voor elkaar als Cool Blue en bv bol.com. Maar dat heeft Apple ook niet!
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
Logitech Create voor iPad Pro
6 december 2015 - 15:33    reactie #9
geplaatst door: VwVanFan
Nee dat blijkt,maar snap dan niet dat ze dat zelf niet inzien.
Ze bieden wel van alles te koop aan,maar leveren ho maar.

 :wacko:

Logitech Create voor iPad Pro
6 december 2015 - 22:26    reactie #10
geplaatst door: anraadts

Citaat
MacFrankie om 15:12, 6-12-2015
Maar dat heeft Apple ook niet!

Waarom niet?

Mijn ervaring is dat je bij Apple makkelijk je order kan annuleren, en ook bestelde dingen terug kan sturen.

Logitech Create voor iPad Pro
7 december 2015 - 22:07    reactie #11
geplaatst door: VwVanFan
Ondanks verzoek heeft Logitech niet gereageerd.
Morgen eens bellen.

:mad:

Logitech Create voor iPad Pro
7 december 2015 - 22:18    reactie #12
geplaatst door: anraadts
Geen beste reclame, dit soort 'service'.

Want als een potentiële klant nu naar "Logitech Create voor iPad Pro" zoekt, dan zou die wel eens hier terecht kunnen komen.  :happy:

@ VwVanFan: succes, je staat volgens mij honderd procent in je recht als je deze bestallign annuleert.

Logitech Create voor iPad Pro
8 december 2015 - 10:28    reactie #13
geplaatst door: VwVanFan
Vandaag gebeld met Logitech.
Order gecanceld.
:mad:
De persoon aan de telefoon had geen verklaring waarom het item niet geleverd was na bijna 4 weken,
terwijl bij een tussenhandel dit binnen 18uur mogelijk was.
:woot:
Zeker geen aanbeveling zo om bij Logitech rechtstreeks wat te bestellen.
:sad:
" geld ontvangt u binnen 10 dagen terug".
Zal mij benieuwen.

:thumbs-down:

Logitech Create voor iPad Pro
8 december 2015 - 11:24    reactie #14
geplaatst door: anraadts
Ik help het je ook hopen, ik zou het telefoonnummer van Logitech voorlopig nog niet weggooien!  :wink:

Blijft vreemd dat bedrijven de optie geven voor mail als ze die toch niet beantwoorden, kennelijk blijft even opbellen een stuk effectiever.

Logitech Create voor iPad Pro
8 december 2015 - 15:37    reactie #15
geplaatst door: VwVanFan
Volgens de man aan de telefoon waren ze erg druk met mail en telefoon.
:wacko:
Ja jammer,dan is je service dienst onderbezet en doe je dat al fout.

:thumbs-down:

Logitech Create voor iPad Pro
8 december 2015 - 21:53    reactie #16
geplaatst door: VwVanFan
Vreemde zaak,vandaag al 2 mailtjes gehad voor bevestiging annulering.
:wacko:
Het lijk wel of ze dat goed onder de knie hebben,maar je op de hoogte
houden van bestellingen niet.
:confused:
Logitech Create voor iPad Pro
9 december 2015 - 21:20    reactie #17
geplaatst door: VwVanFan
Net mijn betaling terug gehad van Logitech,ze kunnen dus wel snel zijn als het moet.

:wacko: