geplaatst door: Sarah
Hoi,

Ik heb netjes mijn MobileMe naar iCloud overgezet en op aanvraag mijn AppleID naar een email veranderd  bv. JohnDoe naar JohnDoe@me.com

Nu heb ik via JohnDoe redelijk veel applicaties aangekocht in de iTunes-store maar ik krijg de melding dat er updates voor mijn applicaties zijn maar ik zie ze niet - ze staan op een ander AppleID - (ik ben nl. ingelogd als iCloud JohnDoe@me.com en niet als MobileMe Johndoe) Mijn MobileMe is nl. niet meer geldig en ik kan op deze account niet meer inloggen ...

Als ik mijn paswoord opvraag via mail bij Apple voor de ID JohnDoe dan krijg ik de melding dat de email is vertsuurd maar na 20 pogingen heb ik deze nog steeds niet ontvangen.

Hoe moet het nu verder. Ik heb alle instructies netjes opgevolgd van MobileMe naar iCloud maar mijn AppleID in de iTunes-Store loopt serieus mank.

Wie weet een oplossing om alsnog mijn updates van mijn applicaties te krijgen.

bedant

 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017)  iPhone 11 256GB  iPad Pro 9,7" 128GB - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4k - 64Gb
MobileMe naar iCloud en applicaties in de iTunes-store
14 oktober 2011 - 18:15    reactie #1
geplaatst door: evdb
Onder instellingen bij Store het andere ID invullen (even uit mijn hoofd gezegd).
Was bij mij ook aan de hand en dat loste het 'probleem' op.
MobileMe naar iCloud en applicaties in de iTunes-store
14 oktober 2011 - 18:21    reactie #2
geplaatst door: Sarah
Gaat niet, wanneer ik wens in te loggen met JohnDoe (MobileMe) krijg ik steeds de melding dat mijn paswoord niet juist is terwijl deze wel zeker 100% is.

Waarschijnlijk afgesloten met de overstap naar iCloud

 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017)  iPhone 11 256GB  iPad Pro 9,7" 128GB - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4k - 64Gb
MobileMe naar iCloud en applicaties in de iTunes-store
15 oktober 2011 - 12:33    reactie #3
geplaatst door: Sarah
Blijkbaar zijn mijn aankopen uit de Apple-store niet mee gemigreerd naar mijn iCloud.

Zit dus met mijn iCloud Apple-ID die werkt en mijn 'oude' MobileMe ID die niet meer werkt en waar ik niet kan op inloggen. (aanvragen van een nieuw paswoord lukt niet want na 50 pogingen krijg ik gene bevestigingsmail)

Ik kan dus alle aangekochte applicaties uit de Apple-store niet meer benaderen / updaten want ze staan op mijn oude MobileMe ID.

Ik heb ene mail gestuurd naar Apple maar met de huidige migratie's zal het wel 100 jaar duren alvorens ik antwoord zal krijgen  :mad:

 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017)  iPhone 11 256GB  iPad Pro 9,7" 128GB - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4k - 64Gb