Hoi,
Ik heb netjes mijn MobileMe naar iCloud overgezet en op aanvraag mijn AppleID naar een email veranderd bv. JohnDoe naar JohnDoe@me.com
Nu heb ik via JohnDoe redelijk veel applicaties aangekocht in de iTunes-store maar ik krijg de melding dat er updates voor mijn applicaties zijn maar ik zie ze niet - ze staan op een ander AppleID - (ik ben nl. ingelogd als iCloud JohnDoe@me.com en niet als MobileMe Johndoe) Mijn MobileMe is nl. niet meer geldig en ik kan op deze account niet meer inloggen ...
Als ik mijn paswoord opvraag via mail bij Apple voor de ID JohnDoe dan krijg ik de melding dat de email is vertsuurd maar na 20 pogingen heb ik deze nog steeds niet ontvangen.
Hoe moet het nu verder. Ik heb alle instructies netjes opgevolgd van MobileMe naar iCloud maar mijn AppleID in de iTunes-Store loopt serieus mank.
Wie weet een oplossing om alsnog mijn updates van mijn applicaties te krijgen.
bedant