Opstart e-mail iPad
7 januari 2020 - 21:24   
geplaatst door: Floydje
Wanneer ik het emailapp op mijn iPad opstart krijg ik (heel kort; een fractie van een seconde) een mailtje te zien (met een afbeelding) dat ik een maand geleden vanaf mijn smartphone naar mijn iPad heb doorgestuurd. Het mailtje dat ik te zien krijg heb ik overal uit verwijderd (inbox, prullenmand..). Ik vind het knap irritant. Hoe kom ik er van af?
antw: Opstart e-mail iPad
7 januari 2020 - 23:51    reactie #1
geplaatst door: boiing
Heb je Mail al 'n keer écht afgesloten (zie hier), en ook je iPad eens herstart?
antw: Opstart e-mail iPad
8 januari 2020 - 06:57    reactie #2
geplaatst door: ouwemac
Leuke truc boiing, die manier om apps af te sluiten, die kende ik nog niet.
Konden we trump maar zo stoppen :biggrin:
Optimistisch maar zonder hoop. (Tommy Wieringa)
antw: Opstart e-mail iPad
8 januari 2020 - 09:39    reactie #3
geplaatst door: Floydje
Heb je Mail al 'n keer écht afgesloten (zie hier), en ook je iPad eens herstart?

Helaas, dit biedt geen uitkomst...
antw: Opstart e-mail iPad
8 januari 2020 - 11:12    reactie #4
geplaatst door: boiing
Vreemd hoor.. Heb je ook in de 'verstuurd' folders gekeken? Gaat het om IMAP mail en bij welke provider? Welke iOS od iPadOS versie hebben we het over?
antw: Opstart e-mail iPad
9 januari 2020 - 11:05    reactie #5
geplaatst door: Floydje
Ik heb de betreffende mail ook uit ‘verzonden mail’ verwijderd.
Ik heb een iPad air 2 met de nieuwste iOs versie 13.3
De provider is gmail.com. ‘Imap’ is voor mij abacadabra..
antw: Opstart e-mail iPad
9 januari 2020 - 16:58    reactie #6
geplaatst door: boiing
Ik heb de betreffende mail ook uit ‘verzonden mail’ verwijderd.

En, heeft dat geholpen? Zo niet zou je eens in Gmail online kunnen inloggen en kijken of die mail nog ergens te vinden is.

(IMAP - in tegenstelling tot 'POP' - wil zeggen dat je mail op een server bewaard wordt én synchroon loopt op al je devices. Dat is standaard bij Gmail)
antw: Opstart e-mail iPad
13 januari 2020 - 11:45    reactie #7
geplaatst door: Floydje
Bedankt voor je advies en sorry voor de late reactie. Het heeft allemaal niet geholpen. Ik heb de betreffende mail verwijderd van alle devices (smartphone, tablet en pc) maar het mocht niet baten helaas.
antw: Opstart e-mail iPad
13 januari 2020 - 11:50    reactie #8
geplaatst door: boiing
Dan zou ik het Gmail account eens helemaal verwijderen van je iPad, herstarten en daarna weer toevoegen.