Supportvragen iPad > iPad - Algemeen

Nieuwe iPad geen sync met iCloud wachtwoorden

<< < (2/2)

Triumph:
Dan wachten we maar af, had hier met overzetten nog nooit van gehoord terwijl ik al jaren (meer dan 20) doe. Maar er is iets nieuws bij Apple mbt die verificatie https://support.apple.com/nl-nl/102458
'Twee-factor-authenticatie is een nieuwere beveiligingsmethode'

boiing:
Nou, 'nieuw'... Twee-factor-authenticatie bestaat al bijna 10 jaar, ik denk niet dat dat het probleem is.

Flix:

--- Citaat van: boiing, 22 mei 2024 - 11:00 ---Je vergeet het woordje 'niet' ...

--- Einde van citaat ---
Staan wel meer woordjes en zinsopbouwingen in waardoor ik niet goed begrijp wat TS precies bedoelt, of heeft uitgevoerd.
Jammer, want wil best meedenken, maar dat wordt zo niet gemakkelijk gemaakt.

Om te beginnen kan ik niet opmaken of de backup van een oude iPad komt, of de eerste backup van de nieuwe ("nw" heet "min iPad" dan...) iPad komt.

boiing:
En ik begreep hier niks van:


--- Citaat van: Triumph, 22 mei 2024 - 10:50 ---Maar direct bij start van bv de YouTube app begon de hele vraag antwoord spell van Google. Op mijn oude maar geen en wachtwoord en naam overgenomen.

--- Einde van citaat ---
Wat heeft Google met het probleem te maken? En de tweede zin is echt onleesbaar. Daarom heb ik het maar bij het veilige advies gehouden.

Triumph:
Het wachtwoorden probleem is opgelost. Vandaag weer gebeld met Support en die gaf me de juiste oplossing.
Uitloggen uit de iCloud op mijn nieuwe iPad en handmatig opnieuw inloggen op de nw iPad Pro en het probleem is opgelost.

Tevens een 'oud' probleem opgelost mbt gezins deling. Mijn vriendin en ik delen agenda's en iedere keer al ik een agenda punt vandaar kreeg dan was het dubbel (DWZ 2 keer een melding) en dat krijg ik nu ook niet meer.
Ergens zat er dus toch een fout in mijn account op mijn 'oude' iPad Pro.

Effin het is opgelost.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie