Opstart e-mail iPad
geplaatst: 7 januari 2020 - 21:24
Wanneer ik het emailapp op mijn iPad opstart krijg ik (heel kort; een fractie van een seconde) een mailtje te zien (met een afbeelding) dat ik een maand geleden vanaf mijn smartphone naar mijn iPad heb doorgestuurd. Het mailtje dat ik te zien krijg heb ik overal uit verwijderd (inbox, prullenmand..). Ik vind het knap irritant. Hoe kom ik er van af?
geplaatst door: Floydje
antw: Opstart e-mail iPad
reactie #1 geplaatst: 7 januari 2020 - 23:51
Heb je Mail al 'n keer écht afgesloten (zie hier), en ook je iPad eens herstart?
geplaatst door: boiing
antw: Opstart e-mail iPad
reactie #2 geplaatst: 8 januari 2020 - 06:57
Leuke truc boiing, die manier om apps af te sluiten, die kende ik nog niet.
Konden we trump maar zo stoppen :biggrin:
geplaatst door: ouwemac
Swasdii Khrab Khun
สวัสคี ครับ คุณ
antw: Opstart e-mail iPad
reactie #3 geplaatst: 8 januari 2020 - 09:39
Heb je Mail al 'n keer écht afgesloten (zie hier), en ook je iPad eens herstart?

Helaas, dit biedt geen uitkomst...
geplaatst door: Floydje
antw: Opstart e-mail iPad
reactie #4 geplaatst: 8 januari 2020 - 11:12
Vreemd hoor.. Heb je ook in de 'verstuurd' folders gekeken? Gaat het om IMAP mail en bij welke provider? Welke iOS od iPadOS versie hebben we het over?
geplaatst door: boiing
antw: Opstart e-mail iPad
reactie #5 geplaatst: 9 januari 2020 - 11:05
Ik heb de betreffende mail ook uit ‘verzonden mail’ verwijderd.
Ik heb een iPad air 2 met de nieuwste iOs versie 13.3
De provider is gmail.com. ‘Imap’ is voor mij abacadabra..
geplaatst door: Floydje
antw: Opstart e-mail iPad
reactie #6 geplaatst: 9 januari 2020 - 16:58
Ik heb de betreffende mail ook uit ‘verzonden mail’ verwijderd.

En, heeft dat geholpen? Zo niet zou je eens in Gmail online kunnen inloggen en kijken of die mail nog ergens te vinden is.

(IMAP - in tegenstelling tot 'POP' - wil zeggen dat je mail op een server bewaard wordt én synchroon loopt op al je devices. Dat is standaard bij Gmail)
geplaatst door: boiing
antw: Opstart e-mail iPad
reactie #7 geplaatst: 13 januari 2020 - 11:45
Bedankt voor je advies en sorry voor de late reactie. Het heeft allemaal niet geholpen. Ik heb de betreffende mail verwijderd van alle devices (smartphone, tablet en pc) maar het mocht niet baten helaas.
geplaatst door: Floydje
antw: Opstart e-mail iPad
reactie #8 geplaatst: 13 januari 2020 - 11:50
Dan zou ik het Gmail account eens helemaal verwijderen van je iPad, herstarten en daarna weer toevoegen.
geplaatst door: boiing