Supportvragen iPad > iPad - Algemeen

Toegang tot iPad

(1/1)

Sarah:
Hoi,

Heb even jullie advies nodig.

Mijn (oude) iPad (met homeknop) start op met de melding:
"iPad is geblokkeerd - verbind met iTunes"

Ik heb reeds alle beschikbare trucjes geprobeerd maar ik geraak er dus niet in.
Aansluiten op gelijk welke iMac / Windows toont de iPad niet.
Ik krijg hem in herstelmodus maar aansluiten toont de iPad niet - opladen doet hij wel.

Ik weet mijn login code wel nog maar kan deze nergens ingeven.

Hoe kan ik terug in deze iPad als de iMac hem niet toont en ik op de iPad de code niet kan ingeven?
(ja alle instellingen in 'Finder' staan goed)

Bedankt!

orange:
"Herstelmodus" al geprobeerd?

Let op: beter alleen doen als je een nette kopie van de iPad hebt.

- Sluit Finder of iTunes voor je begint met herstellen van je iPad
- Koppel je iPad aan je computer
- Waarschijnlijk opent iTunes of Finder nu automatisch.
Gebeurt dat niet, open dan zelf één van deze programma’s
- Houd nu de homebutton en de sluimerknop tegelijkertijd ingedrukt
- Laat deze knoppen pas los als je ‘Verbind met computer’ op het scherm van je iPad ziet.
- Nu is de herstelmodus geactiveerd en kun je voor ‘Herstel iPad’ kiezen door op de knop te drukken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie