Zogenaamde garantie bij T-Mobile
20 april 2012 - 22:26   
geplaatst door: Diiana8
Een aantal weken geleden heb ik op dit forum een topic geopend met het probleem dat mijn iPhone 4S volumeknop (+) aan de zijkant het niet meer deed. Ook deden de andere volumepanelen niet meer van mijn iPhone. Na vele adviezen via dit forum, ben ik langs de shop gegaan van mijn provider. In dit geval T-mobile.

Vandaag heb ik een brief gekregen met de reactie dat het betreft om waterschade en dit niet bij de garantie hoort van T-mobile, waardoor ik of 275 euro betaal voor reparatie of dat ze mijn telefoon ongerepareerd terugsturen..

Naar mijn idee heeft het helemaal niet met waterschade te maken, aangezien er nooit mee water in aanmerking is gekomen.. Hooguit een beetje vocht, maar daar horen de iPhones wel tegen te kunnen, aangezien ik al jaren de iPhone gebruik.

Verder heb ik gezocht op internet en kwam onder andere veel links tegen dat T-mobile naar velen een brief heeft gestuurd met het probleem dat het om waterschade gaat en zij dat niet vergoeden. Echter, bij meerdere keren is eruit gekomen dat het helemaal niet om waterschade ging. Overigens zijn zij ook dit onderwerp bij het programma Kassa gekomen van de Vara.

Ik weet dat ik hierover contact op moet nemen met de klantenservice, maar ik vroeg me af of meerdere mensen met dit probleem tegen zijn gekomen en hoe zij hebben gehandeld.
Elk mogelijk advies wordt zeer op prijs gesteld!

Zogenaamde garantie bij T-Mobile
20 april 2012 - 22:46    reactie #1
geplaatst door: FanBoy
telefoon terug laten komen en kijken of het rode vlekje in je oortelefoon ingang zit, als dat zo is, gooien ze het inderdaad op waterschade en heb je een slecht verhaal om je gelijk te krijgen.
-= If you ain't got nothing nice to say, then don't say nothing at all =-
Zogenaamde garantie bij T-Mobile
20 april 2012 - 22:53    reactie #2
geplaatst door: boni

Citaat
Diiana8 om 22:26, 20-04-2012
Verder heb ik gezocht op internet en kwam onder andere veel links tegen dat T-mobile naar velen een brief heeft gestuurd met het probleem dat het om waterschade gaat en zij dat niet vergoeden. Echter, bij meerdere keren is eruit gekomen dat het helemaal niet om waterschade ging.
.
Goh, las ik gisteren toevallig een column van Jack Nouws over winkels die zich in een miljoenmiljard bochten gaan wringen om onder hun garantieverplichtingen uit te komen.
Dit is er wel een mooi voorbeeld van.
Hoop voor jou dat het uiteindelijk toch geregeld kan worden onder garantie.
Maar het zijn slechte tijden daarvoor. Winstmarges van de winkels zijn te klein...
MacBook Air M1-chip / 8 GB geh. / 512 GB SSD - Mac mini M1-chip / 8 GB geh. / 512 GB SSD - MacBook Pro 16-inch M1 PRO-chip / 16 GB geh. / 2TB SSD. Mijn Mac en Synology NAS setup.
Zogenaamde garantie bij T-Mobile
20 april 2012 - 23:19    reactie #3
geplaatst door: HereIsTom
En wat heeft dit met de iPad te maken?  :wink:
Maar goed die waterschade is al langer bekend dat Apple dan moeilijk doet, dat heeft dus niks met T-Mobile te maken, bij KPN of Vodafone behandelen ze dit precies hetzelfde!
                    Cybershot Photo Website! | iPhone 8 Plus 64GB | iPad Air 2 64GB 4G
Zogenaamde garantie bij T-Mobile
21 april 2012 - 08:21    reactie #4
geplaatst door: Flix

Citaat
HereIsTom om 23:19, 20-04-2012
Maar goed die waterschade is al langer bekend dat Apple dan moeilijk doet, dat heeft dus niks met T-Mobile te maken, bij KPN of Vodafone behandelen ze dit precies hetzelfde!

Da's dan een probleem voor T-Mobile of KPN, want jij het als koper nou weer niks met Apple te maken. :cool:
Zogenaamde garantie bij T-Mobile
21 april 2012 - 10:13    reactie #5
geplaatst door: prionica
Met excuses aan TS, helaas heb jij voor deze keer niets aan mijn advies. Maar voor een volgende keer is het aan te raden om eerst zelf even op de rode punt te controleren en wanneer die er niet is daar even een foto met b.v. de krant van die dag van te maken.

Je kunt de plaatsen waar die stip zou moeten zitten nakijken op http://support.apple.com/kb/ht3302

Zogenaamde garantie bij T-Mobile
21 april 2012 - 10:50    reactie #6
geplaatst door: HereIsTom

Citaat
Flix om 8:21, 21-04-2012

Da's dan een probleem voor T-Mobile of KPN, want jij het als koper nou weer niks met Apple te maken. :cool:

Nou ik denk eerder een probleem voor de gedupeerde, want zie in dit geval maar eens je gelijk te halen!
                    Cybershot Photo Website! | iPhone 8 Plus 64GB | iPad Air 2 64GB 4G