Apple Music probleem op iPad
10 november 2017 - 18:32   
geplaatst door: rolandvc
Sinds enkele dagen werkt Apple Music niet meer op mijn iPad.
Bij om het even welk nummer dat ik wil afspelen, krijg ik de melding ”This Apple-ID is only valid in the Belgian Store”.
Het heeft altijd gewerkt en ik heb bij mijn weten nooit veranderd van store. Zoeken via Google bracht me bij allerhande oplossingen zoals Uitloggen en terug Inloggen, de instellingen van de accont wijzigen, …, maar niets werkt. Uitloggen lukt zelfs niet eens, wanneer ik uitlog in iTunes en Appstore gebeurt er helemaal niets.
Op mijn iPhone staan de instellingen identiek en daar werkt het overigens wel, op de iMac ook geen probleem.
Enig wijzging die ik heb gedaan is upgrade naar iOs 11.1, maar dat is zowel op de Iphone als de iPad gebeurd.
Kan iemand mij wijzer maken ?
Apple Music probleem op iPad
11 november 2017 - 18:15    reactie #1
geplaatst door: rolandvc
Probleem lijkt vanzelf opgelost na upgrade naar iOS 11.1.1