Ok, nog een laatste poging. Niet om flauw te doen maar omdat je makkelijk iets over het hoofd kunt zien en het toch eigenlijk geen andere oorzaak kan hebben .
Op beide Safari's, zowel iPhone als iPad moet je naar het tabbladenoverzicht gaan en alle tabs sluiten. Die sluiten niet vanzelf als je Safari volledig afsluit, je moet echt de tabs zelf sluiten. Doe dit ook in de privémodus, misschien staan daar nog tabs open. Dat moet je apart bekijken dus, op beide devices. En denk aan je Mac of andere devices in huis mocht je die gebruiken: ook daar kunnen nog DigID tabs open staan.
Misschien allemaal al gedaan hoor, maar je weet maar nooit..
Nee hoor, is niet flauw, is alleen maar fijn dat er meegedacht wordt
Ik heb op zowel de iPad als de iPhone als op de MB alle tabs afgesloten en de app volledig afgesloten door deze ophoog te swipen.
Vervolgens Safari weer geopend en gepoogd op mijn overheid in te kunnen loggen. Met hetzelfde niet werkende resultaat.
Daarna de stappen die feek adviseerde gevolgd: resultaat dat ik dan jaja wel de vraag krijg op met de app (op apparaat) in te loggen, maar vervolgens toch de vaak terugkomende melding van die 15 minuten.
Helaas dus voor mij geen oplossing hiermee tot nu toe.
En het betreft in mijn geval dus idd een nieuwe iPad Air (sinds augustus in bezit)