Supportvragen iPad > iPad - Apps

[Opgelost] Inloggen met DigiD op iPad lukt steeds vaker niet

(1/14) > >>

bobbeek:
De laatste tijd loop ik steeds vaker tegen het probleem aan dat ik niet kan inloggen met Safari op een site waar inloggen met Digid wordt gevraagd. Ik krijg de melding na het ingeven van koppel-code en scannen van de gegeven QR code dat er langer dan 15 minuten geen activiteit in het scherm was. Zoals dan geadviseerd lukt het met bv Firefox wel, maar gebruik Safari als standaard browser.

Het betreft b.v. overheid-sites.
Ik werk op iPad Air met iOS 15.0.2

[Opgelost] Inloggen met DigiD op iPad lukt steeds vaker niet.

MacFrankie:
Heb je de DigID app op je iPad staan of op je iPhone?

bobbeek:
Op beide, maar het probleem doet zich alleen voor op de iPad (waar de koppeling via de iPhone wordt uitgevoerd).
Er wordt een koppel-code gevraagd welke ik dan op mijn iPhone aflees waarna het scannen van de QR code wordt gevraagd.

nnsa:
Misschien moet je op de iPhone, na gebruik, de app uit het geheugen (naar boven) swipen. Wellicht blijft hij op de achtergrond actief en krijg je daarom deze melding ?

bobbeek:

--- Citaat van: nnsa, 23 oktober 2021 - 12:22 ---Misschien moet je op de iPhone, na gebruik, de app uit het geheugen (naar boven) swipen. Wellicht blijft hij op de achtergrond actief en krijg je daarom deze melding ?

--- Einde van citaat ---

Nee, dat doe ik met regelmaat al en de app was niet actief (ook niet op achtergrond) op de iPhone toen ik deze ging gebruiken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie