Supportvragen iPad > iPad - Technische vragen

Nieuwe iPad 2021 al na kwartier stuk

<< < (2/5) > >>

TIM-APPLE:
Dus ik heb gewoon pech dat is alles wat Julie mij kunnen zeggen. Jullie zouden mij op zijn minst tips kunnen geven van he heb je dit gedaan of dat al eens geprobeerd. of leg het probleem eens hier of daar neer. Maar goed bij de apple winkel wisten ze ook niet of dit een gekend probleem is. Dus misschien heb ik deze keer wel gewoon dikke pech gehad zoals Orange al zei Shit happens.

boiing:

--- Citaat van: TIM-APPLE, 14 oktober 2021 - 17:35 ---Jullie zouden mij op zijn minst tips kunnen geven van he heb je dit gedaan of dat al eens geprobeerd.

--- Einde van citaat ---
Zeg ehh, lekker binnenkomen zo. Wat zouden we er nog meer over moeten zeggen als overduidelijk is dat je een pech-exemplaar hebt ontvangen en inmiddels een werkende nieuwe hebt én het geen algemeen probleem is. Hoezo nog iets proberen, je hebt 'm toch niet meer?

orange:
Binnen drie reacties je hakken in het zand, als een peuter die zijn zin niet krijgt.

Dat is knap.  :happy:

Welkom op dit forum TIM-APPLE, we zijn altijd bereid om mensen te helpen hier.
Maar soms IS iets gewoon wat het is, en valt er weinig over te zeggen.

Dus even diep ademhalen, en gewoon gaan genieten van je mooie nieuwe iPad.
En kom gerust nog eens terug als je een vraag hebt.

TIM-APPLE:
IK heb net met apple support gebeld. ook zei hebben niets kunnen vinden over dit probleem.
Maar ik wil even goed iedereen hier bedanken. Ik kan het ook van de positieve kant bekijken als het probleem met mijn iPad geen gekend probleem is. En ik gewoon een slecht exemplaar had wat er tussen toevallig tussen zat een zo geheten maandag morgen product zo als ze het wel eens noemen Hoef ik mij in ieder geval met mijn nieuw exemplaar geen zorgen te maken over dat dit een probleem is waar ik snel weer tegenaan zou kunnen lopen.

boiing:
Zo is het :thumbs-up:. Genieten van dat ding.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie