Supportvragen iPhone > iPhone - Apps

Goede navigatie-app gezocht met gemiddelde snelheid trajectcontrole

(1/12) > >>

raverke95:
Zoals onderwerp al aangeeft... De app store bulkt uit van navigatie-apps.
Ik gebruik al jaar en dag Waze. Zeker sinds de werkbus een draadloos CarPlay autoradio heeft, is Waze heerlijk.
Sinds een tijdje vraagt Waze erg veel batterij van de iPhone. Waar ik een half jaartje geleden "rond de kerktoren" reed en 's avonds nog een 75% batterij had, zit ze meer rond de 55 momenteel bij zelfde gebruik. Apple kaarten de hele dag gebruiken en opnieuw tussen 70 en 75%.

Als alternatief gebruikte ik al eens Flitsmeister. Nu is dat een heerlijke navi-app in Nederland, maar ik woon en werk in België. Veel snelheden foutief, flitscamera's waar er geen zijn enz. Beoordelen/melden lost dat niet op. Nu ze straks bepaalde dingen betalend gaan maken is het over en uit voor mij wat Flitsmeister betreft. Dan moeten ze in België ook maar accurater gaan zijn als ze centjes gaan vragen.

Amigo is ook nog een goeie, maar zuigt ook de batterij leeg. Ook veel fouten in flitspaal/trajectcontrole data.

Sja, dan is de hoge hoed zowat leeg. Is er iemand die nog een goeie weet?

tnx!
Gert

Ziegler:
Het is vrij eenvoudig: opladen tijdens het rijden en niet harder rijden dan de maximumsnelheid.

raverke95:
Beste meneer of mevrouw Ziegler... Ik vraag mij eigenlijk af wat jij hier op dit forum zit te doen buiten wat uit je nek te liggen lullen en de mensen in het belachelijke trekken???
Dat is nu de tweede keer dat ik hier een vraagje stel en dat jouw antwoorden overkomen net of ik stel de meest idiote vraag. Bespaar jezelf de tijd om zulke kletspraat te vertellen waar NIEMAND wat aan heeft.
Hierboven dit tekstveld staat MacFreakFORUM. Das een plek waar mensen ideeën uitwisselen over in dit geval iPhone apps en geen plek om mekaar af te zeiken.

Ik rijd van klant naar klant, geen mogelijkheid om een MagSafe lader te plaatsen in de bus, nog minder om elke keer die iPhone uit m'n zakken te halen en daarop te hangen.
Als ik dan straks de Lightning 8 keer per dag in/uit trek en de poort is na een jaar om zeep kan je zeggen, ga dan lekker een nieuwe telefoon halen.

Verder kan ik ook terug zoals 25 jaar geleden de landkaart erbij pakken en daar met een potlood mijn te rijden routes op uitstippelen. Zoals de Indianen werken we met rooksignalen om even te communiceren met de baas en met mijn klanten, dan heb ik helemaal geen mobiele telefoon meer nodig.

Ziegler:
Met het risico dat ik je nog verder irriteer, maar waarom zou MagSafe niet kunnen? Dat zou toch al je problemen oplossen?

nnsa:
Als een magsafe niet mogelijk is in het voertuig, dan is de hardware-kant wellicht op te lossen door te vertrekken met een geladen iPhone, met daaraan een powerbank, permanent aangesloten, zodat de lightning aansluiting niet extra slijt.

Of een zelfde constructie naar een adapter in de sigarenaansteker. En dan de usb-a kant loskoppelen en de lightning-kant laten zitten.

De software-kant kan misscien worden opgelost met Google Maps, als Flitsmeister niet bevalt ?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie