Supportvragen iPhone > iPhone - Apps

Mijn vergeefse pogingen om Gezondheid gegevens te wissen van oude iPhone

<< < (2/6) > >>

Flix:

--- Citaat van: GeorgeM, 30 oktober 2022 - 09:36 ---@Flix: waarom?
Als je die iPhone helemaal wist dan zal dat toch allemaal verdwijnen?
Volgens mij zit het probleem in de tweede deel van die zin.
Als je een gewiste iPhone weer laat inloggen dan haalt die ook weer gewoon de data daar op.

--- Einde van citaat ---
Ik wil daarmee dus hetzelfde zeggen als jij.
Als je op een gewiste iPhone weer inlogt met je Apple ID, zijn die gezondheidsdata ook weer terug. Dus als je dat niet wilt zet je het schuifje bij Gezondheid bij de iCloud instellingen uit. Dat dus.

Sander de Jong:

--- Citaat van: Flix, 30 oktober 2022 - 09:23 ---En natuurlijk heb je Gezondheid uitgezet in iCloud?!

--- Einde van citaat ---

Ja.

Sander de Jong:

--- Citaat van: GeorgeM, 30 oktober 2022 - 09:36 ---Volgens mij zit het probleem in de tweede deel van die zin.

Als je een gewiste iPhone weer laat inloggen dan haalt die ook weer gewoon de data daar op.

--- Einde van citaat ---

Ik heb een aantal i* apparaten, allemaal met hetzelfde iCloud account, en bijv. de iPad waar ik nu op typ heeft geen last van het “Gezondheid probleem”.
Toen ik de iPhone resette, kreeg ik de keuze om instellingen over te nemen uit iCloud of alles handmatig te doen. De eerste keuze leek de snelste, maar onderhand is het dat niet meer. Ik heb onderhand al de nodige uurtjes gestoken in het wissen van alle Health data (dat moet nl. per categorie en subcategorie) en het googlen op oplossingen.
Wat me tegenhoudt bij het opnieuw beginnen met resetten is dat de kans bestaat dat bij het inloggen in iCloud meteen weer de Health data binnenkomt.

Eigenlijk wacht ik op iemand die me vertelt hoe ik gewoon die hele app weg kan gooien. In iOS 12.

GeorgeM:
Wat is die 'bestemming' voor deze iPhone waar je het over hebt?

Is dat voor jezelf, of voor iemand anders?

puk1980:

--- Citaat van: Sander de Jong, 30 oktober 2022 - 15:10 ---Wat me tegenhoudt bij het opnieuw beginnen met resetten ...

--- Einde van citaat ---

Gewoon compleet wissen al overwogen? En dan natuurlijk niet opnieuw met jouw eigen Apple ID inloggen.

Stappen: https://support.apple.com/nl-nl/HT201351

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie