Supportvragen iPhone > iPhone - Apps

Passbook werkt niet

(1/1)

vincent waegemakers:
Goedemorgen mede-maccers,Als ik de nieuwe app Passbook op mijn iPhone 4s met iOS 6 wil gebruiken, moet ik op de knop 'App Store' klikken.
Zodra ik dit doe, krijg ik de melding dat 'Verbinding met de iTunes Store is mislukt'. Ook als ik rechtstreeks naar de app store ga, krijg ik deze melding. Weet iemand wat er hier niet goed gaat?Als ik na deze foutmelding naar de updates ga, kan ik deze wel gewoon draaien omdat ik gewoon ben aangemeld. Ook hiervandaan naar uitgelicht etc. werkt dan ook gewoon.Is dit een foutje bij het installeren van iOS 6 geweest?Let me know!Greetz,
Vincent

ouwemac:
hoi Vincent
ik heb het een paar keer gedaan, (op die appknop drukken), maar ik had geen enkel probleem.
Het probleem ligt toch bij jou ben ik bang. Misschien een keer uit- en weer inloggen op je account?
Of nogmaals proberen, je weet wel nieuwe dag nieuwe kansen.

tommynegen:
hier hetzelfde probleem ben wel van België , ik weet niet of het hier aan kan liggen

vincent waegemakers:
Inmiddels kan ik er wel in zonder dat ik iets veranderd heb aan mijn instellingen. Heel mysterieus maar waarschijnlijk zijn dit de kleine probleempjes bij het lanceren van een nieuwe app.
Maar nu ik er eenmaal in zit snap ik nog steeds niet wat deze app voor toegevoegde waarde heeft. Ik heb keuze uit een paar airlines en hotels. Betekend dit dat deze winkel nog FLINK moet groeien want voor nu heb ik het gevoel dat ik ben blij gemaakt met een dode mus.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie