Probleem met Resound Smart 3D app
30 december 2019 - 13:33   
geplaatst door: Axhill
Zijn er misschien MacFreakers die net als ik hoorapparaten hebben van Resound (Quatro) en gebruik maken van de Resound Smart 3D app?
Verbinding met de app valt regelmatig weg, dan moet je de app weer weggooien en opnieuw installeren. En dat kan soms meerdere keren per dag zijn! Op zijn zachts gezegd is dat wat frustrerend!

Heeft iemand misschien een oplossing gevonden of is het gewoon wachten op een update van Resound.
Ik had ook Resound een e-mail gestuurd, maar die legde natuurlijk de schuld bij Apple. Nee, het lag niet aan hun app, volgens Resound...
Bewerkt: 30 december 2019 - 15:13 door Axhill
Don't believe everything you think
antw: Probleem met Resound Smart 3D app
30 december 2019 - 14:45    reactie #1
geplaatst door: GeorgeM
Hoe maakt dat hoorapparaat verbinding? Over Bluetooth? Als dat zo is, is er dan wat te zien in Instellingen > Bluetooth?
antw: Probleem met Resound Smart 3D app
30 december 2019 - 15:11    reactie #2
geplaatst door: Axhill
Ja via BlueTooth. De hoorapparaten kan je voor een groot deel regelen via het iOS op de iPhone, maar fijnafstelling dien je te doen met de Resound app (Sound Enhancer, lawaai filter e.d.). Die app maakt ook via BT verbinding. Verbinding blijft dus wel altijd bestaan met de iPhone, maar de Resound app is niet stabiel en verliest steeds na enige tijd de verbinding met de hoorapparaten.

Bij Instellingen > Bluetooth worden de hoorapparaten niet gezien.
Wel bij Instellingen > Toegankelijkheid > Hoortoestellen en daar staat dat de Resound apparaten verbonden zijn.
Don't believe everything you think