geplaatst door: MacMelanie
Hallo,
Na een aantal weken aanmodderen ben ik echt wanhopig en heb me hier aangemeld.
Er zijn op internet overal van dit soort vragen te vinden, heb ook die stappen opgevolgd maar het helpt nog steeds niet!
Mijn garantie technische support is lang verstreken dus als niemand me hier kan helpen dan de vraag: is er toch ergens een klantenservice die ik kan bellen??

Probleem:
Ik heb mijn algemene wachtwoord moeten aanpassen omdat ik deze niet meer wist. Toen kwam de sluetelhanger ellende, ik heb volgens het stappenplan de " inloggen"  knop gewist en dan opnieuw instellen gekozen. Maar dat werkt dus niet, hij zegt dan dat hij de sleutel niet kan vinden " onbeschikbaar". Ik kom dus niet in mijn Mail, elke keer wifi wachtwoord invullen, etc etc.
Ik heb ook maar creatief een nieuwe sleutel handmatig aangemaakt en naar mezelf genoemd, maar dat doet ook niks :O

Ik ben echt een leek dus misschien heb ik wel iets verkeerds geklikt.

Ook bij scherm van iCloud (voeg uw gebruikersnaam en wachtwoord in) is het raar: ik vul mijn gebruikersnaam in maar een vakje voor wachtwoord komt nooit tevoorschijn en hij beleeft eeuwig " denken".

Ik heb al 12 keer ofzo herstart en alles gestopt.

Iemand??

Alvast heel erg bedankt!!

Sleutelhanger en wachtwoord probleem Mac OS X 10.9
29 oktober 2017 - 11:41    reactie #1
geplaatst door: Alvinus
Ik denk dat je even met een gevorderde macgebruiker achter je machine moet gaan zitten. Sleutelhangerproblemen kunnen erg lastig zijn en veel gedoe opleveren als je ze op afstand wilt oplossen.