Supportvragen iPhone > iPhone - Internet en Connectiviteit  

Geen service op iPhone

<< < (3/3)

jean jacques:
Wel eens zelf batterij vervangen maar dat is al enige tijd terug, groet en dank voor jullie hulp

boiing:
Balen zeg, en uitzonderlijk. Daar heb je echt pech mee..

inkiepinkie:
* Edit * Telefoon net weer aan de oplader gehangen, nog niks gedaan en het probleem heeft zich spontaan opgelost *

He, ik heb exact hetzelfde. Ik zit voor 8 weken in Spanje en had net een nieuw abonnement. Helaas had mijn provider de oude sim al geblokkeerd voordat de nieuwe er was. Toen die uiteindelijk per koerier kwam kon ik eindelijk weer bellen etc. Maar een paar dagen erna gaf mijn iPhone 7 exact dezelfde melding. Het ligt niet aan de SIM kaart want die doet het wel in het toestel van mijn man. En andersom doet mijn man’s Sim kaart het dus niet in mijn telefoon. Al diverse malen geprobeerd de update naar 15.4.x te draaien maar dan krijg ik weer de melding “de update kan niet worden gecontroleerd omdat u niet verbonden bent met Internet” terwijl ik dat wel ben.
Ik ga dus bovenstaande tips maar uitproberen, het is hier toch beestenweer. Ik hoop dat ik hem weer aan de praat krijg want het zal niet meevallen hem hier te laten repareren of te vervangen.

inkiepinkie:
Update….. na enige tijd kreeg ik toch weer de melding “Geen Service”. Een dag gewacht en daarna geprobeerd om de iPhone via iTunes op een Windows laptop te herstellen, allemaal niet gelukt. Hij liep vast op de activatie door Apple. Nog even met Apple support gebeld maar ik had al alles gedaan volgens de medewerker. Hij is gewoon echt dood. Diverse opladers en snoeren geprobeerd….. Nog even wat vage programma’s geprobeerd die gouden bergen beloven.
Helaas…. Pindakaas.
Inmiddels hebben we allebei een nieuwe iPhone SE en een iPad Pro aangeschaft. Voor ons was het niet de allerleukste vakantie want heel veel regen, een nachtelijke inbraak en een kapotte telefoon zijn niet de ingrediënten die je in gedachten hebt bij een vakantie. Tel daarbij nog de stress op van nieuwe bankpassen, sim-cards, rijbewijzen aanvragen, een pas opgezegde reisverzekering en een Guardia Civil die niets doet (terwijl het een bekende inbreker is) dan weet je het wel.
Positief is dat we helemaal superblij zijn met onze nieuwe spullen en een speciale Thumbs Up voor de Nederlandse supportmedewerker Paul die me heeft geholpen om een bestelling te plaatsen vanuit Spanje. Want dat was nog een dingetje met mijn Visa Card. Kortom, het was een vakantie om snel te vergeten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie