Supportvragen iPhone > iPhone - Internet en Connectiviteit  

Iedereen heeft Wi-Fi, behalve ons gezin

<< < (2/4) > >>

JJmac:
Wij zaten in een huisje met het zelfde probleem, ik kon de modem resetten die aanwezig was en dat was voor ons de oplossing.

nnsa:

--- Citaat van: justmac, 15 augustus 2021 - 12:49 ---Alles geprobeerd, hebben een ip adres ontvangen van de router maar helaas zonder resultaat.


--- Einde van citaat ---

Correspondeert de IP-range van het IP-adres dat je hebt gekregen met dat van de Router ? Kan je een IP-scan doen (ivm dubbele IP-adressen, dan werkt het ook niet).

Heb je je iDevice al een keer een reset gegeven ?

Als laatste zou je kunnen vragen of het Hotel de router een keer opnieuw wil opstarten…?

MacMiep:
En vraag ook even een van de andere gasten of ze Wifi hebben...

Ziegler:

--- Citaat van: justmac, 15 augustus 2021 - 09:10 --- Naar de hotel eigenaar gegaan en die zegt dat niemand hier last van heeft en het bij iedereen perfect werkt.

--- Einde van citaat ---

Als dokters die lijn ook gaan volgen zijn de ziekenhuizen binnenkort leeg.

nnsa:
Staat niet per ongeluk een VPN aan ?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie