Supportvragen iPhone > iPhone - Internet en Connectiviteit
Iedereen heeft Wi-Fi, behalve ons gezin
JJmac:
Wij zaten in een huisje met het zelfde probleem, ik kon de modem resetten die aanwezig was en dat was voor ons de oplossing.
nnsa:
--- Citaat van: justmac, 15 augustus 2021 - 12:49 ---Alles geprobeerd, hebben een ip adres ontvangen van de router maar helaas zonder resultaat.
--- Einde van citaat ---
Correspondeert de IP-range van het IP-adres dat je hebt gekregen met dat van de Router ? Kan je een IP-scan doen (ivm dubbele IP-adressen, dan werkt het ook niet).
Heb je je iDevice al een keer een reset gegeven ?
Als laatste zou je kunnen vragen of het Hotel de router een keer opnieuw wil opstarten…?
MacMiep:
En vraag ook even een van de andere gasten of ze Wifi hebben...
Ziegler:
--- Citaat van: justmac, 15 augustus 2021 - 09:10 --- Naar de hotel eigenaar gegaan en die zegt dat niemand hier last van heeft en het bij iedereen perfect werkt.
--- Einde van citaat ---
Als dokters die lijn ook gaan volgen zijn de ziekenhuizen binnenkort leeg.
nnsa:
Staat niet per ongeluk een VPN aan ?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie