Probeer het volgende: druk op de (i) naast de bewuste WiFi verbinding en schakel Prive WiFi adres uit. Voeg ook een DNS server 8.8.8.8 toe (deze is van Google).Eventueel drukken op vernieuw Lease en bij IPV4 kijken of je een IP adres van de router hebt gekregen.Hopelijk helpt dit.P.S. Op de momenten dat ik geen verbinding kreeg met Internet, was het altijd een IP-probleem.
Wifi is lokaal, als je wifi hebt, dan zit je op het LAN. Dat zegt nog niks over toegang tot het WAN, het grote internet. Mogelijk zit daar iets fout. Maak verbinding met wifi, vergeet het netwerk, en maak opnieuw verbinding.
Vreemd verhaal.Vertel eens meer over hoe het hotel netwerk werkt; heeft het een versleuteling (wachtwoord)? Of kom je langs een inlog pagina waarbij ergens op oké moet klikken, en eventueel een vinkje moet goedzetten?
Alles geprobeerd, hebben een ip adres ontvangen van de router maar helaas zonder resultaat.
Naar de hotel eigenaar gegaan en die zegt dat niemand hier last van heeft en het bij iedereen perfect werkt.
Heb je je iDevice al een keer een reset gegeven ?
Verlang je zo naar de zomer dat je dit soort draadjes naar boven gaat halen, RW076?