Supportvragen iPhone > iPhone - Internet en Connectiviteit
Kan geen verbinding maken met Energy app
nnsa:
Misschien zit het probleem in de WiFi. De P1 meter maakt alleen verbinding met een 2,4Ghz netwerk. Dus misschien 5Ghz (tijdelijk) uitschakelen op de router ?
pppettterrr:
Bedankt voor de reacties, 5 GHz was al uitgeschakeld maar maakt dus niet het verschil.
Ik hoor graag wie nog iets anders weet.
pppettterrr:
Heeft iemand nog ideeen of een P1 meter werkend op de laatste versie van iOS en energy app?
srna513006:
Hier werkt de nieuwste versie van de Energy app op de laatste IOS versie 17.3.1 en dat zowel op de iPhone als iPad.
Ik zou proberen om de Energy app volledig van de iPhone te verwijderen, daarna de iPhone re-booten en daarna de Energie app opnieuw te installeren.
Als het dan niet werkt zou ik de P1 meter laten vervangen.
pppettterrr:
Al deze stappen zijn al gedaan zonder succes.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie