Supportvragen iPhone > iPhone - Internet en Connectiviteit  

Kan geen verbinding maken met Energy app

(1/2) > >>

pppettterrr:
Sinds dat ik een stroomstoring heb gehad werkt m’n P1 energy meter niet meer. Zowel iPhone 10 als app staan op de laatste software versie.

Ik heb de IPhone netwerk instellingen gewist evenals de adviezen van de leverancier opgevolgd maar zonder resultaat. Krijg de melding Energy kan geen verbinding maken met P1meterSetup. De locatie voorzieningen staan op bij gebruik, de mobiele data staat uit.

Op m’n iPhone zie ik nergens een netwerk P1meterSetup dus ik vermoed dat ik iets verkeerd heb staan op m’n iPhone.

Iemand suggesties wat ik nog zou kunnen proberen?

nnsa:
De instelling / koppeling zit in de Energy app

Kijk eens bij WiFi, API wijzigen / testen. Eventueel P1 meter verwijderen en opnieuw toevoegen. Heb je de P1 al een keer spanningsloos gemaakt, waarbij hij gereset wordt aan de stroommeter ?

Verder zou ik niet weten wat toe te voegen, als je er met de leverancier niet uitkomt.

Kan geen verbinding maken met Energy app

pppettterrr:
Uiteraard heb ik alles spanningsloos gemaakt, los van slimme meter geprobeerd verbinding te maken etc.

Bij mij zie ik geen Lokale API instellingen knop?

Verwijder apparaat optie zie ik wel.

nnsa, kan dit misschien te maken hebben dat jij al verbinding hebt?

jacob:
heb ik ook gehad dongel er uit gehad in opnieuw verbinden dongen moet groen aan geven dan moet het goed zijn

pppettterrr:
Heb ik gedaan maar zodra ring blauw wordt, knop loslaten, krijg ik de melding geen netwerk verbinding mogelijk.

Heb sterk het vermoeden dat m’n iPhone 10 de boosdoener is daarom andere iPhone geprobeerd maar helaas hetzelfde resultaat.

Ik weet het nu niet meer, iemand?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie