Supportvragen iPhone > iPhone - Internet en Connectiviteit
✅ TV kijken op iPad 8e gen, 18.3.2
Wink10:
Op de boot in de jachthaven kijk ik TV via de Ziggo Go app.
NPO1,2,3, RTL, BBC, etc. Dit werkte prima tot gisteren.
Nu krijg ik de melding:
“Niet toegestaan
Helaas, volgens afspraak met de content aanbieder kan je deze video niet kijken vanaf deze locatie en/of dit netwerk.
Dit soort afspraken verschilt per zender.”
Enig zoeken op de Ziggo community wijst in de richting “VPN uitzetten”.
Nu heb ik (nog) geen ervaring met VPN.
Het vreemde is, dat het de afgelopen weken prima werkte; wat zou er veranderd kunnen zijn?
Graag tips!
puk1980:
Waar ligt je boot?
boiing:
:thumbs-up: :happy:
Dat is inderdaad vraag één..
boiing:
Serieus Wink10, ligt je in Nederland? Zo ja, dat kunnen we niet raden natuurlijk. Verder is het handig om te weten hoe je verbinding maakt: WiFi? SIM kaart? Toevallig met België verbonden in dat laatste geval?
Je hebt geen ervaring met VPN zeg je, dus je weet ook zeker dat je geen VPN app gebruikt of iets in die richting hebt geïnstalleerd? Is er iets anders veranderd op je iPad gisteren, qua apps of verbinding of lokatie?
In principe heeft de volgende tip alleen invloed op Safari maar je zou als test 'Privédoorgifte in iCloud' kunnen uitschakelen als het aan staat. Zie hier.
Als je in NL bent en verbonden met een NL netwerk zou de Ziggo Go app het altijd moeten doen.
Wink10:
Ik lig in Enkhuizen, Compagnieshaven.
Nooit iets gedaan met VPN….
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie