Supportvragen iPhone > iPhone - Internet en Connectiviteit  

Wi-Fi in de trein

(1/4) > >>

Tov#:
SInds 2 weken lukt het me niet meer om verbinding te maken met wifi in de trein. Dit lukt niet meer met mijn werklaptop, maar ook niet met mijn iPhone 16 pro. Als ik het 'Wifi in de trein' netwerk selecteer met mijn iPhone, dan wordt ik doorverbonden naar een portal-pagina om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden, echter deze pagina laadt niet en blijft leeg. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand misschien de oplossing?

P.s. ik heb het netwerk al eens verwijderd als bekend netwerk, en ik heb ook Private Relay al eens uitgezet. Tot nu toe zonder resultaat... Dank voor het meedenken!

Franky2002:
Heb je al aan een medepassagier gevraagd of ze wel connectie kunnen maken?
Oh, en natuurlijk alle items een echte harde reset geven.

Tov#:
Ehhh, nee. Ik zie altijd vrij veel personal hotspot netwerken, dus ik weet niet precies wie gebruik maakt van wifi in de trein. Geen excuus uiteraard, ik zal eens kijken of ik iemand kan bevragen...

Franky2002:
Maar, let op, nadat je je netwerken hebt doen vergeten eerst je apparaten volledig uitzetten.
Daarna weer opstarten en het wifi-netwerk weer toevoegen.

boiing:
Lotgenoten en een paar tips:

https://community.ns.nl/in-de-trein-11/wifi-login-scherm-laad-niet-wat-nu-57001

Is je eigen dataverbinding geen optie?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie