Supportvragen iPhone > iPhone - Technische vragen

iPhone SE 3e generatie wordt niet herkend door iTunes

<< < (3/10) > >>

HEXDIY:
Even meezoeken, dan. Heb je een passende USB kabel voor je iPhone (ik vermoed een Lightning naar USB-A)? Zoja, sluit die eens even aan op je MBP.
Ga na of tenminste je iPhone wordt gezien door je Mac, in Systeemprofiel > USB.
Zoja, dan zou je nog eens iMazing kunnen proberen om gegevens over te zetten.

https://imazing.com/

Is wel een betalende app, maar een erg krachtige. En wellicht makkelijker dan die idiote iTunes...

Succes!

nnsa:

--- Citaat van: slobber, 16 april 2022 - 17:08 ---Ja

--- Einde van citaat ---
Met dit antwoord kan ik niets.

slobber:
Antw voor nnsa met ja antwoord ik op je vraag of ik wil overzetten/ synchroniseren via i tunes.
Antw  voor Hexidy. Dat heb ik allemaal geprobeerd en zoals ik in het begin meldde mijn mcbook ziet hem wel en laadt hem ook op maar hij wordt niet gezien door itunes. (Mijn SE1e generatie wel)
Ik ga naar imazing kijken. Voor vanavond houd ik het voor gezien. Allen bedankt en…. Fijne paasdagen. 
 

HEXDIY:
@ slobber: mijn wedervraag was meerledig. Te beginnen met het juiste kabeltje. Heb je dat alvast?

En verder: iTunes is al enige tijd afgeschaft door Apple, sinds 10.15 Catalina. Je draait dus nog een oude versie ervan, die wellicht nog werkt op je oude iPhone, mogelijk niet meer op je nieuwe.
Onder High Sierra op je MBP.
https://support.apple.com/nl-nl/HT210200

Welke versie van iTunes heb je trouwens?

Daarom stelde ik een bekabelde verbinding voor, met iMazing om die alsnog te besturen.
Onder 10.13 High Sierra.

Vanaf Catalina dien je je iPhone in gebruik te stellen in Finder:
https://support.apple.com/nl-nl/HT210216

Ben je daar wat mee?

nnsa:

--- Citaat van: slobber, 16 april 2022 - 20:35 ---Antw voor nnsa met ja antwoord ik op je vraag of ik wil overzetten/ synchroniseren via i tunes.

--- Einde van citaat ---
Dat antwoord lag voor de hand, maar inmiddels in combinatie met @HEXDIY had ik ook iMazing willen voorstellen, als je de connectie met iTunes niet aan de praat krijgt. Gebruik je wel een originele goede aansluitkabel én rechtsstreeks in een port van de Mac en niet via een hub ?

Ook fijne Paasdagen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie