Supportvragen iPhone > iPhone - Technische vragen

iPhone SE 3e generatie wordt niet herkend door iTunes

<< < (2/10) > >>

slobber:
Dank voor het meedenken. Al die stappen heb ik al uitgevoerd zonder resultaat. Samen met de helpdesk van apple support er niet uitgekomen. Ook royale aandacht gehad van de zaak waar ik de phone gekocht heb ook zij kwamen er niet uit. Op een nieuwere mac geen probleem. Het zit perse niet in de kabeltjes. De situatie is zoals ik beschreven heb.
Mijn hoop ligt bij jullie.

nnsa:

--- Citaat van: slobber, 16 april 2022 - 16:17 ---Mijn hoop ligt bij jullie.

--- Einde van citaat ---
Wat wil je overzetten / synchroniseren via iTunes ?

slobber:
Ja

slobber:
Apple support heeft mij aangeraden het besturingssysteem High Sierra opnieuw te installeren waar ik nu mee bezig ben. Hopelijk geeft dat de oplossing.
Wordt vervolgd.

slobber:
Dat heeft dus ook de oplossing niet geboden.
Na de paasdagen ze maar weer eens bellen. Volgens hun specificaties moet het verdorie toch lukken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie