geplaatst door: janbergstra
Ik draai op mijn MacPro nog Yosemite. Het synchroniseren en backuppen via iTunes ging goed totdat ik gisteren mijn iPhone SE updatete naar 12.0.1. Nu krijg ik een melding dat ik een nieuwere versie van mijn macOS moet installeren voordat er connectie met mijn iPhone tot stand gebracht kan worden. Kan ik deze melding ook omzeilen? Hoe verbind ik mijn iPhone nu via iTunes met mijn Mac die Yosemite draait?
antw: iPhone SE iOS 12.0.1 connect niet meer met iTunes
10 oktober 2018 - 16:03    reactie #2
geplaatst door: GeorgeM
@ janbergstra: is het een optie om je Mac Pro wat meer bij de tijd te brengen? Yosemite valt inmiddels niet meer onder de besturingssystemen die Apple nog ondersteunt (Mojave, High Sierra en Sierra).

En de pagina waar puk1980 naar linkt vind je hier in het Nederlands:
https://support.apple.com/nl-nl/HT209142
antw: iPhone SE iOS 12.0.1 connect niet meer met iTunes
10 oktober 2018 - 16:18    reactie #3
geplaatst door: janbergstra
@puk1980 dank je voor de links
@GeorgeM ja, heb ook El Capitan erop staan en daar blijkt gelukkig mijn iphone nog mee te connecten via iTunes.

Dank voor de reacties in elk geval.