Goedenavond,
sinds 2 dagen ben ik in het bezit van een zwarte iPhone 3G, 16 GB.
Het duurde 1 1/2 dag voordat T-Mobile zover was dat mijn account geactiveerd was, ik heb de boel in de gaten gehouden door in de tussentijd meerdere keren te proberen de iPhone via iTunes werkend te krijgen, continue resulterend in timeout melding.
Ben vanochtend van mijn geloof afgestapt, en heb het geprobeerd op mijn vriend zijn pc, hier kwam de timeout melding nog sneller. Terug naar mijn power pc g5, 2x2 ghz, voorzover ik weet zijn zijn usb poorten usb2.0 (versie uit 2004). Daarna mijn afgelopen week aangeschafte macbookje geprobeerd, zelfde probleem.
T-Mobile zegt "blijven proberen". Heb vanmiddag een half uur bij de T-Moblie shop gezeten, had 15 mensen voor me, maar ben na een half uur (en 2 geholpen klanten) maar weer weg gegaan.
Heb net nog de iPhone door iTunes terug laten zetten naar de fabrieksinstellingen, en nu weet ik het eigenlijk gewoon niet meer. Mooi apparaatje om naar te kijken hoor, absoluut, maar ik zou em graag werkend krijgen...
Heeft er iemand nog een tip voor mij?