Gescheurde case
12 april 2010 - 15:18   
geplaatst door: Harrie
Ik heb een witte macbook 13" santa rosa met een scheur in de case. De scheur loopt van de case van het toetsenbord naar de ondercase. Nu heb ik met apple gebeld en nu werd mij verteld dat de bovencase wel op apple zijn kosten gerepareerd werd maar de ondercase niet, en dat terwijl het 1 doorlopende scheur is! :confused:

Nu is mijn vraag, hebben meer mensen dit probleem gehad en hoe hebben ze gehandeld? Valt hier iets aan te veranderen of komen de reparatiekosten (bijna 200 euro!! :shocked:) echt op voor mijn eigen rekening?

 

Gescheurde case
12 april 2010 - 16:08    reactie #1
geplaatst door: Spooter
Volgens mij valt dit onder een levenslange garantieprocedure die Apple hiervoor in werking heeft gesteld (weet even niet de pagina van Apple te vinden waarop je over deze verlengde garantie je meer kan lezen)

Iemand anders ??

Gescheurde case
12 april 2010 - 16:24    reactie #2
geplaatst door: mikus
Even een reseller binnenlopen en de scheur laten zien wil ook nog wel eens helpen.

Veel mensen hebben af en toe moeite om een voorstelling van iets te maken als ze het niet daadwerkelijk zien.  :wink:

*iMac 2,4Ghz 24 inch, PowerMac G5 2,5 Ghz dual op 94 cm Philips Ambilight, 2 X iPhone 3GS, iPad Wifi 16 gb Plus een hele hoop aan knutsel Macs.*
Gescheurde case
12 april 2010 - 16:52    reactie #3
geplaatst door: Harrie
Wat mij dus verteld werd door zowel reparatie winkel als applcare is dat de levenslange garantie alleen voor het gedeelte rondom het toetsenbord geld. De website om het na te lezen zou fijn zijn, weet iemand de link?

Naar het reparatiecentrum gaan had dus niet zo veel zin, wilde eerst toestemming (lees geld) zien va n apple, wat ook weer niet heel vreemd is...

Vindt het echt slechte service van apple, mabook is net 2 jaar oud... Voor 1250 euro had ik toch echt wat meer verwacht.

Anderen nog ideeen? Misschien waar ik een klacht kan indienen bij apple ofzo?