Lifestyle hardware > Lifestyle hardware (iPod, Apple TV, Apple Watch en HomePod)

Homekit/Woning gammel na update 17.2

(1/2) > >>

Jamo:
Ik word zo langzamerhand beetje chagrijnig van elke keer issues hebben na updaten van mijn HomePod. Nu weer, na laatste update naar 17.2 raak ik een groot deel van de accessoires kwijt in de Woning app. Ze staan nog wel in de app, maar geven “geen reactie”. In de Wifi app van Ubiquiti zijn ze nog actief en te pingen, maar Homekit denkt er anders over. Terwijl ik dit intik valt een andere lamp ineens uit.
Heeft iemand anders ook deze ervaring? Ik heb een eerste generatie HomePod.

iSan:
Vreemd. Het zou gewoon goed moeten zijn. Althans, hier wel.

Welk merk producten zijn aan jouw Woning gekoppeld?

Jamo:
Ik ben slachtoffer van mijn Hollandse zuinigheid. In de loop der tijd heb ik allerlei smart plugs gekocht, voornamelijk van Athom. Verder zoeken leerde mij dat de vier oudste smart plugs nu niet meer (goed) werken. Ik heb contact gehad met de support van Athom en kreeg als reactie dat de firmware onder versie 0.4 niet te upgraden is. De vier plugs hebben 0.1 en 0.2. De andere plugs zitten boven de 0.4, maar die werken nog.
Natuurlijk zijn ze niet voor HomeKit gecertificeerd 🙄.
Ik denk dat ik nieuwe smart plugs moet gaan kopen, maar dan van Meross want die zijn volgens mij wel gecertificeerd.

WimvanD:
Koop nu gewoon goede smartplugs zoals Hue / Aqara / Eve
Dan ben je zeker dat ze native Homekit zijn.

anraadts:
Denk inderdaad dat het daar aan ligt, want hier na de recente update geen enkel probleem.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie