pjotter om 12:38, 5-11-2008Dus Marike dat had je zelf gewoon kunnen bedenken dat het antwoord er waarschijnlijk nog niet is
Maar dan had jij niet de gelegenheid gehad de wijsneus uit te hangen ....
Die advocaat zou ik laten zitten. Er is geen rechter in Nederland die een schadevergoeding gaat opleggen als er geen sprake is van schade.
Ziegler om 13:40, 5-11-2008@DjanDit is weer zo'n draadje dat iedereen over elkaar heen rolt met nog sterkere verhalen . . . Die advocaat zou ik laten zitten. Er is geen rechter in Nederland die een schadevergoeding gaat opleggen als er geen sprake is van schade.
Als je kan aantonen dat je hierdoor tijd en geld hebt verloren en meer nog, dat je hierdoor morele en publieklijke schade t.o.v. derden hebt opgelopen... (en dit moet zelfs niet voor een rechtbank komen, maar kan tussen advocaten onderling).
Ziegler om 14:17, 5-11-2008Je doet alsof haar bruiloft niet doorgaat, terwijl alles al gepland is.
Uiteraard controleren ze namelijk ook elke dag MacFreak om te zien wie er negatief over T-Mobile bericht om dezepersonen vervolgens uit te sluiten van een telefoon abonnement
completely off-topic mode)
(Bewerkt door Efefes om 16:29, 5-11-2008)
mijn kat heet Tante Poesen de enige echte Tante Poes is Michiel Romeyn in Jiskefet
en naar aanleiding van Michiel Romeyn heb ik mijn naam gekozen.
Sypie om 18:45, 5-11-2008Is die kat wel 18 jaar of ouder? Ander kan die nog geen abonnement afsluiten natuurlijk...
Lees: vanaf hier wordt alle off-topic gewist.
Wacht nog steeds de brief af......
Vrijdagmiddag werd ik gebeld door T-Mobile: wanneer kunnen wij de iPhone bij u afleveren?Ik was met stomheid geslagen!
En nu staat hier voor mijn neus een iPhone en contract. Ik moest legitimeren met mijn paspoort.En dit is ook gelijk de oplossing van het mysterie!
Ooit heb ik een onlinebestelling gedaan met mijn paspoort, maar die transactie liep vast! Klaarblijkelijk wel ver genoeg bij T-Mobile. Zij hadden een complete bestelling binnen gekregen, zonder dat ik dat wist. Immers, mijn scherm (in Firefox) was vastgelopen. Ik was dus in de veronderstelling dat ik geen bestelling had gedaan.
Later wilde ik opnieuw een bestelling doen, maar dat mislukte dus tot twee keer aan toe. De reden is nu helder, omdat er dus al een bestelling liep. Eind goed, al goed?