iPhone vooruit bestellen
19 augustus 2009 - 20:35   
geplaatst door: Aad Metz
In Januari loopt mijn abonnement af bij mijn huidige provider en
kan ik naar TMobile voor een iPhone.
TMobile heeft mij al aangegeven dat wanneer ik 3 maanden
voor het aflopen van mijn abonnement een iPhone bij hun
bestel, zij alles verder zullen regelen met mijn huidige
provider.
Maar....
Ik krijg dan mijn iPhone al mee naar huis, alleen kan pas in januari
daarmee bellen.

Heeft iemand ervaring met het volgende:
Stel, ik zeg stel, dat Apple nu voor 1 jan met weer een nieuw model
uit komt, krijg ik dan van TMobile de laatste iPhone?
Heeft iemand dit wel eens bij de hand gehad?

iPhone vooruit bestellen
19 augustus 2009 - 21:02    reactie #1
geplaatst door: Fix
2 nieuwe modellen in 7 maanden...?
iPhone vooruit bestellen
19 augustus 2009 - 23:15    reactie #2
geplaatst door: Robert
[news]Het lijkt er voorlopig erg sterk op dat Apple rond juni de iPhone vernieuwd, dus een nieuw model voor 1 januari lijkt dan ook niet erg voor de hand te liggen.

Dat neemt niet weg dat niemand je dat 100% kan garanderen, maar het is wel erg onwaarschijnlijk...[/news]

Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
iPhone vooruit bestellen
20 augustus 2009 - 08:01    reactie #3
geplaatst door: JH
Ach, waarom zou je 'm al zo snel willen hebben (zonder dat je er meer kan bellen )? Je hebt straks immers twee jaar verplicht de tijd om 'm te benuttenn!  :biggrin:
Mac-musician
iPhone vooruit bestellen
21 augustus 2009 - 12:54    reactie #4
geplaatst door: Aad Metz
@JH,
Omdat ik mijn huidige abonnement voortijdig moet opzeggen.
Dit doet T-Mobile voor mij en zij geven mij dan direct de iPhone.
Geen idee waarom ze dat doen.
Had van mij niet gehoeven.
Misschien stok-achter-de-deur?
iPhone vooruit bestellen
21 augustus 2009 - 14:27    reactie #5
geplaatst door: jackybe67
Pff, 3 maanden een iPhone hebben die niet werkt.  :wacko:

Snel unlocken en jailbreaken zou ik zeggen.....

iMac 27 inch i5 (thuis), iMac 21,5 inch (werk), iPhone 6 64 gb, Apple Watch
iPhone vooruit bestellen
21 augustus 2009 - 14:30    reactie #6
geplaatst door: Calvin
Of je tmobile abo alvast in laten gaan, je oude nummer doorschakelen naar je nieuwe nummer en dan aan het einde van het contract nummerportering uit laten voeren en contract laten stoppen.

Klaar is Aad.

( en ja, we weten dat nummer portering ook wel eens fout gaat, ik heb het op deze manier al een paar keer gedaan en dat werkte prima)

-= Back by popular demand =-
GetdropBox.com
iPhone vooruit bestellen
21 augustus 2009 - 16:36    reactie #7
geplaatst door: ernst

Citaat
Aad Metz om 12:54, 21-08-2009
@JH,
Omdat ik mijn huidige abonnement voortijdig moet opzeggen.
Dit doet T-Mobile voor mij en zij geven mij dan direct de iPhone.
Geen idee waarom ze dat doen.
Had van mij niet gehoeven.
Misschien stok-achter-de-deur?


Elk bedrijf die om nieuwe klanten zit te springen is
je welwillend en zal overal "ja" en "amen" opzeggen.
KPN is ook zo een voorbeeld die daar erg goed in is.

Ik adviseer je wat vragen te stellen voordat je ook
maar iets ondertekent of toezegd want als er iets
fout gaat(wat het ook moge zijn= niet kunnen bellen
spooknota's die blijven komen etc etc.)dan krijg jij
alles op je bord en kan jij vervolgens er achteraan
gaan om e.e.a in goede banen te leiden.

Peter Villevoye kan je daar wel iets meer over vertellen
als het om T-Mobile gaat m.b.t nummeroverzetting oid.
terwijl hij toch altijd iemand geweest is die T-Nodial in
het begin de hand boven het hoofd heeft gehouden.

Mijn advies? Niet naar T-Mobile gaan want wat heb je
aan een leuke telefoon als je elke keer gedonder hebt
met het allerbelangrijkste waar een telefoon voor is,
te weten: Bellen!

pm's worden niet gelezen,e-mail wel.
06-08-2004 +  14-10-2009
iPhone vooruit bestellen
21 augustus 2009 - 17:51    reactie #8
geplaatst door: Tilbury

Citaat
Fix om 21:02, 19-08-2009
2 nieuwe modellen in 7 maanden...?

Lijkt me ook sterk. De laatste update was ook niet eens heel spectaculair. Wel sneller maar geen reden voor overstap. Ook het uiterlijk is gelijk gebleven!

Er komt altijd een betere dat is toch zo...

Even iets dat ik graag met jullie deel: http://leondekkers.wordpress.com/2009/08/21/in-love-with-my-iphone/  :biggrin:

God gave us Adam, Eve and an Apple! Why the h@ll did we make Windows????
http://www.leondekkers.nl
http://www.twitter.com/LeonDekkers
iPhone vooruit bestellen
21 augustus 2009 - 19:00    reactie #9
geplaatst door: Efefes
Zoals Ernst ook al aangaf. Als je overstapt van een andere provider
naar T-mobile vanwege de iPhone dan heb je wel de beste telefoon
te pakken maar tegelijkertijd de slechtste provider, mede door het
900 Mhz netwerk.

Ik heb net de 3GS simlockvrij aangeschaft met de verlenging van mijn
Vodafone abonnement bij www.Phoneshop.nl  Levering bijna per ommegaande
en dan heb je in elk geval een iPhone icm met een provider waarmee je
ook kan bellen waar je wilt plus vrijwel overal 3G internet.

iPhone vooruit bestellen
22 augustus 2009 - 16:43    reactie #10
geplaatst door: Peter Villevoye
Ofschoon ik moet zeggen dat het netwerk de laatste maanden
lijkt te verbeteren (of zou het komen doordat het vakantie is?),
vind ik de voordelen van een Apple-preferred provider (extra's
zoals Visual Voice Mail) niet opwegen tegen de nadelen van een
provider die qua bereikbaarheid (netwerk, service) rommelig is.

Als ik nú die keuze opnieuw zou moeten maken, zou ik liever
bij de Vodafone of een andere goeie provider blijven en eens
kijken welk soort contracten zij aanbieden. Moet dan wel op
basis van een 'gewone' (ongehackte) iPhone, want ik weiger
me in te laten met het gedoe van al die hacks en patches.

Ik denk dat T-Mobile in het begin van 2008 donders goed wist,
dat ze geen schijn van kans maakten om aan het iPhone-feest
deel te nemen, als een andere (betere) provider de deal kreeg.
Dus heeft T-Mobile wellicht alles-op-alles gezet om "preferred"
te worden en de andere providers het nakijken te geven.

Als ze er een goede winst mee hebben geboekt (en dat is vaag)
dan zullen ze toch echt hun netwerk moeten opkrikken om een
uitstroom van 2-jarige abonnée's te voorkomen, straks in 2010.
Maar dat zal niet in januari al gebeuren, vermoed ik.

(Bewerkt door Peter Villevoye om 22:36, 25-08-2009)

Studea — Advies - Training - Begeleiding in DTP, web- en app-design.  En... een PixelFreak !
iPhone vooruit bestellen
25 augustus 2009 - 22:38    reactie #11
geplaatst door: Peter Villevoye
Testje voor Aad - negeren a.u.b.
(Hij krijgt geen mail-meldingen.)
Studea — Advies - Training - Begeleiding in DTP, web- en app-design.  En... een PixelFreak !
iPhone vooruit bestellen
25 augustus 2009 - 23:28    reactie #12
geplaatst door: Calvin

Citaat
Efefes om 19:00, 21-08-2009
Zoals Ernst ook al aangaf. Als je overstapt van een andere provider
naar T-mobile vanwege de iPhone dan heb je wel de beste telefoon
te pakken maar tegelijkertijd de slechtste provider, mede door het
900 Mhz netwerk.

Bekend met fenomeen klok-klepel??

T-mobile heeft een 1800Mhz netwerk, welk door onze overheid opgelegd is omdat die vonden dat de 900 band vol was. 1800Mhz heeft als nadeel dat het slechter door gebouwen en bomen heenkomt en dat is ook de basis van slechte ontvangst binnenshuis.
T-mobile heeft nog geprobeerd om samen met Telfort een 900Mhz netwerk te exploiteren maar zijn teruggeroepen door de overheid, het mocht niet!

Wat dat betreft heeft T-Mobile last van het Alfa Romeo effect, nog steeds roept iedereen dat ze in de showroom al roesten maar dat is allang niet meer zo.

Ook met mijn Vodafone abo heb ik problemen zo nu en dan, ik woon op 18hoog en kan met Vodafone nauwelijks bellen, met T-Mobile wel.

-= Back by popular demand =-
GetdropBox.com
iPhone vooruit bestellen
26 augustus 2009 - 01:04    reactie #13
geplaatst door: Peter Villevoye
Ik snap 't niet. Ze hebben misschien last van overheidsmoeienis,
maar als die 1800 MHz-band slecht is, dan blijft het toch slecht ?
Een gevalletje van pech voor T-Mobile. Even Apeldoorn bellen...
(Als je tenminste door de bossen en muren aldaar heen komt.)
Studea — Advies - Training - Begeleiding in DTP, web- en app-design.  En... een PixelFreak !