Lifestyle hardware > Lifestyle hardware (iPod, Apple TV, Apple Watch en HomePod)

Netflix probleem op Apple TV

(1/2) > >>

jaco123:
Er wordt hier in huis al jaren probleemloos Netflix gekeken op onze AppleTV. Helaas, sinds gisteren gaat er ineens iets mis en ik weet niet meer goed waar ik het moet zoeken. Hopelijk hebben jullie ideetjes?

Als ik Netflix start, dan komt de profiel-lijst in beeld, maar als ik dan een profiel kies, dan krijg ik de bijzonder nietszeggende melding "Fout. Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw".

Gisteravond dacht ik nog "nah, zal wel een netflix-storing zijn morgen doet hij het weer", maar dat blijkt niet zo te zijn.

Wat heb ik al geprobeerd:
- AppleTV updaten
- Netflix updaten
- AppleTV herstarten
- pihole tijdelijk uitzetten
- DNS op de AppleTV handmatig op 1.1.1.1 gezet
- Netflix werkt prima op computers en laptops op hetzelfde netwerk
- AppleTV is bedraad aangesloten en krijgt netjes een IP-adres van mijn router. Dingen als NPO+ en Infuse vanaf mijn NAS werken gewoon, dus netwerk lijkt ok.

Iemand ooit hetzelfde meegemaakt en zo ja, hoe is het toen opgelost?

jaco123:
Update: Inmiddels werkt het weer  :thumbs-up:

Daarvoor heb ik Netflix compleet verwijderd van de AppleTV en opnieuw geïnstalleerd.
Compleet idiote oplossing, maar goed het werkt weer.

ouwemac:
hetzelfde had ik met mijn NPO app.
opnieuw installeren bracht toen ook de oplossing.

srna513006:
Ik heb het met Netflix op mijn ATV4K ook al 2x meegemaakt alleen deed ik dat herstellen met een iets drastischer wijze door de ATV4 volledig te resetten, maar ja het resultaat blijft hetzelfde.

GeorgeM:
Toch prima gedaan van Apple, dat met een zo simpel besturingssysteem de gebruiker zulke problemen toch zelf op kan lossen, terwijl die verder nergens bij het systeem zelf kan.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie