Gefeliciteerd, een dochter!
28 april 2008 - 16:22   
geplaatst door: DTP2
UberMacFreak en mijn beste vriend Ronald (MacRonald) is vannacht vader geworden van een gezonde dochter. Rony, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, een dochter!
28 april 2008 - 16:27    reactie #1
geplaatst door: karinscholtus
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, een dochter!
28 april 2008 - 20:10    reactie #2
geplaatst door: wannabe steve
Congrats!  :thumbs-up:
I know you're with me, so what if we do fall apart?
Give into all that we are and let all the broken pieces shine
Gefeliciteerd, een dochter!
28 april 2008 - 20:27    reactie #3
geplaatst door: janjaap
Van harte! De eerste? Geniet ervan, voor je het weet zeuren ze om een brommerÂ…

:shakehands:

JJ

"All empty souls tend toward extreme opinions."
27" iMac | EyeTV200 | 4 of 5 TB aan externe opslag: 1 backup is geen backup
iPhone 3G 16 GB Black | 80 GB iPod Black
Gefeliciteerd, een dochter!
28 april 2008 - 22:34    reactie #4
geplaatst door: lector
Gefeliciteerd  :thumbs-up:
Gefeliciteerd, een dochter!
28 april 2008 - 22:40    reactie #5
geplaatst door: Leendert
Wowie! Als ervaringsdeskundige (4 stuks m/j/m/j) weet ik als geen ander dat nu een tijd van zere oogjes, automatische piloot, lange vlagen van wazigheid overdag aanbreekt. Maar LEUK dat het is!!! Gefeli Ronald!  :shakehands: http://img217.imageshack.us/img217/3136/babyronaldtx3.gif
Gefeliciteerd, een dochter!
Gefeliciteerd, een dochter!
29 april 2008 - 10:22    reactie #6
geplaatst door: MacFanGuy
Ronald (en entourage natuurlijk) , gefeliciflapstaart! Die van mij is inmiddels 5, maar ik herinner me die eerste dag nog alsof het gister was!


Een oude MacFreak. Heb zelfs de magazines nog.
Gefeliciteerd, een dochter!
29 april 2008 - 20:39    reactie #7
geplaatst door: Buibkier
Van harte Ronald! Over pakweg 5 maanden kan ik ook meepraten over poepluiers en slapeloze nachten! :happy:


"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon  (iMagine)