En waarom zou je die hamburgertent niet gewoon de rekening sturen voor al dat zwerfvuil dat hun businessmodel veroorzaakt?
Je beschrijft hier de luie consument die zelfs te beroerd is om uit de auto te stappen om zijn snelle hap te kopen: dan weet je dus al van tevoren dat die voor het weggooien van de troep al helemaal geen moeite zal doen. En precies op het faciliteren van die lamzakken is dat bedrijfsmodel afgestemd. Dat McD (letterlijk) zijn eigen straatje schoon houdt, maar de McDrive-klant doorgaans kilometers verderop pas alles op heeft en buiten mietert is ook zoiets.... ... Stellen dat het niet McD is, maar de klanten is een drogreden...
Iedereen die zooi op de grond flikkert doet dat overal en altijd. Ook met van huis meegenomen eten en drinken. Dat is en blijft de verantwoording van die consument. En dat asociale gedrag kan je niet afwentelen op afhaalrestaurants en winkels.
Als ze dan maar niet over drie weken het kroonsteentje laten zitten...
En ook Klaus Schulze is overleden...
Jij dacht dat McD alleen op reizende muziekgezelschappen dreef? Iemand die zo lui is, gaan ook niet thuis zijn bammetjes smeren. De bottom line is dat verpakking die niet wordt meegegeven, ook niet kan gaan zwerven. ...
Je kunt je hamburger en friet lastig los op de balie flikkeren lijkt me.
Mensen blijven erin trappen...
De man belde vervolgens zelf naar de bank, en hoorde "Ja hoor, dat klopt." Dus ze maakten de boel over. Komen de kinderen langs en die zeggen "dat zit niet goed" en ja hoor: alles weg. Hoe het precies zit weet ik niet, maar ze hebben het vergoed gekregen. Vermoedelijk een foute bankmedewerker in het spel???
Wat ik wel laatst ontdekte, vanwege kijken naar dit programma: in Engeland staat op de achterkant van je bankpas het telefoonnummer van de fraudehelplijn van je bank, in Nederland is er (in elk geval op mijn pasje) zat ruimte daarvoor maar een nummer staat er niet. „Waarom niet?” vroeg ik me gelijk af.
"Vragen? Kijk in uw Rabobank app of op Rabobank.nl"