Marike Teunissen om 11:47, 23-03-2015Maar het zou leuker zijn als Apple eens iets van zich liet horen over dit probleem.
Wellicht zal Apple wel van zich laat horen, wanneers meer gebruikers van iWork het probleem melden door middel van een nieuw topic bij Apple Support Communities te starten.Hoe meer iWork gebruikers melden, hoe beter.
Dat topic in mijn bericht is gemarkeerd als zijnde opgelost (TS weet wat aan de hand is), en dat geeft de indruk dat er géén problemen meer zijn (kort door de bocht).In principe bestaat het probleem nog.
edit: fout hersteld
(Bewerkt door ouwemac om 13:45, 23-03-2015)
ouwemac om 13:44, 23-03-2015Als jullie al contact hebben gehad met Apple hier over kun je dit ook gebruiken: 0800 0201581.
Laten we inderdaad maar afwachten.
Het zal best wel ingewikkeld zijn, om uit te vinden waar het aan ligt, wellicht, maar kom op zeg.het zijn toch allemaal van die knappe koppen daar in Cupertino?
Als je zon dienst als iCloud opzet, moet je toch ook de kennis hebben om eventuele problemen op te kunnen lossen?Ik ben beter gewend van mijn favoriete computermerk, mijn favoriete fruitmerk zijn bananen.
Of zou het probleem niet groot genoeg zijn, ik bedoel niet genoeg mensen die mopperen.
(Bewerkt door ouwemac om 20:46, 23-03-2015)
En Tim kan het ook niet helpen, die is te druk met meer prachtige nieuwe producten ontwikkelen en presenteren.
En wanneer zou ie die 191 miljoen opmaken?(dat bedrag is met de rente, die er inmiddels bijgekomen is).
Het enige wat ik hoorde van iemand van de redactie was een suggestie of het misschien aan onze instellingen lag.Op zich logisch, omdat het daar zeker aan gelegen zou kunnen hebben.
Maar het woekert voort en wordt steeds groter, dus ik zou het niet raar vinden als ze daar een mening over zouden formuleren.
(Bewerkt door Marike Teunissen om 0:04, 24-03-2015)