Het e-mail adres van mijn domein (bij hosting2go) deed het met Apple Mail altijd goed op zowel iPAD, iPHONE als iMAC. Een dag of tien geleden kreeg ik op het e-mail adres van mijn domein (op mijn iMAC voor mijn e-mail adres van mijn domein (bij hosting2go.nl) een melding die noopte tot nakijken van de instellingen.
Gegevens ingevoerd. Zonder succes. Melding dat of gebruikersnaam of wachtwoord niet overeen komt.
Ettelijke keren getracht mijn account aan te maken.
Er is geen enkele twijfel over mijn wachtwoord.
Na veel geëmmer met de provider nog niets verder gekomen.
Ik heb een nieuwe Mac Mini M4 (ja, met een goed werkend keyboard

). Deze is nog leeg. Geprobeerd e-mai account aan te maken. Ook hier dezelfde melding.
Op de oude iMAC Thunderbold gedownload en geinstalleerd. Account aangemaakt. Voortreffelijk, zowel inkomend als uitgaand.
Ondertussen werkt Apple Mail op iPad en iPhone ook nog steeds voortreffelijk.
Voor mij lijkt het er op dat er iets gewijzigd is bij óf hosting2go óf Apple Mail