Na migratie problemen met inloggen Adobe
28 februari 2021 - 01:13   
geplaatst door: Klink
Ik heb na een crash alles succesvol gemigreerd naar een nieuwe Macbook, maar nu kan ik niet meer inloggen in mijn Adobe programma's. Mailadres invullen, wachtwoord invullen, en dan terug naar mailadres invullen als een soort Groundhog Day.

Geprobeerd Creative Cloud opnieuw te installeren maar daar krijg ik alleen de melding 'je bent afgemeld', met klikken op 'aanmelden' gebeurt er niks.

En wat ook gek is: iedere keer als ik opstart of herstart krijg ik het configuratiescherm te zien, staat er een mapje 'verplaatste onderdelen' op mijn bureaublad en staan dezelfde, oude vensters open in Safari als toen mijn vorige crashte.

Is er iets niet goed gegaan met de migratie? Enig idee?
Na migratie problemen met inloggen Adobe
28 februari 2021 - 12:20    reactie #1
geplaatst door: MrBelloNLD
dan eerst eens opstarten in safe modus, evt (ter test) extra gebruikersaccount
Hi
Na migratie problemen met inloggen Adobe
2 maart 2021 - 21:14    reactie #2
geplaatst door: Klink
Dank voor de tip! Beide geprobeerd, maar blijf hetzelfde probleem houden. Alsof hij na uitzetten weer ongeconfigureerd opstart, terwijl ik wel documenten kan toevoegen/downloaden etc. Raarrr..
Na migratie problemen met inloggen Adobe
4 maart 2021 - 14:41    reactie #4
geplaatst door: Klink
Ja, da's misschien wel het beste. Ga ik eens proberen!