Supportvragen Mac > macOS (en OS X) en software daarvoor

Problemen met Apple ID [Opgelost]

(1/3) > >>

JoepiMac:
Na uren in gesprek te zijn geweest met Apple zonder oplossing.
Apple ID accepteert het wachtwoord en de de contrĂ´le vragen niet "zegt" dat die fout is.
De problemen zijn ontstaan na aan en uit zetten van de twee factor authenticatie wachtwoord optie.

Lijkt erop dat een "schone" OS 12.5 installatie optie de enige oplossing nog is.

Is hier nog een Macfreak die weet hoe het Apple ID wachtwoord te resetten/opnieuw in te stellen is?

Volgens Apple is dat niet mogelijk omdat er geen two factor authenticatie aan staat..

Een nieuw Apple ID in gebruik nemen, zou  nadelen hebben, omdat er veel koppelingen met app's zouden verdwijnen.

"Gewoon" het oude, werkende, Apple ID weer in gebruik nemen lijkt me de beste oplossing.

Tips van Apple, o.m. bepaalde webpagina's te benaderen lopen allemaal vast omdat er op een moment weer het Apple ID en/of vragen beantwoord moeten worden, die vervolgens afgewezen worden.

JoepiMac:
Bedankt Boiing,

Dat ziet er hoopvol uit, vreemd dat Apple zelf hier niet mee komt...

Ga het zeker proberen....

JoepiMac:
Het lijkt gelukt, er kwam een optie voorbij, wanneer ben ik kwijt, "wachtwoord opnieuw" lijkt de oplossing, nog wel wat testen..

Flix:
Ik vraag me af hoe & waarom je in deze situatie bent gekomen. Want over het algemeen gaan dit soort dingen niet zomaar fout.

JoepiMac:
@Flix,

Ik weet het niet, lijkt gekomen na het instellen en weer uit zetten van de two factor optie bij Apple ID.

Verder weet ik niets zeker, heb wel totaal 8 uur lang met Apple aan de telefoon gezeten, kwam telkens weer "wij hebben geen oplossing"!

De laatste persoon was gewoon een nitwit, die wist niets en ging ook geen senior inschakelen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie