geplaatst door: Spooter
Na te hebben ge-update naar Catalina krijg ik de melding "You can't sign in at this time. Try signing in again" op het moment dat ik in wil loggen op mijn account via mijn Mac.

Kan wel wat vinden in de trant van 'ander user account' aanmaken en kijken of het dan wel lukt en iets met Keychain aanpassing maken, maar ik begrijp niet waarom het updaten van Mojave naar Catalina hiermee van doen zou hebben EN waarom die 2 suggesties gedaan worden...
geplaatst door: puk1980
Dit al geprobeerd?

Citaat
Eventually, I started Keychain Access, and under the "Keychain Access" menu, clicked "Preferences". In the Preferences, I clicked the "Reset My Default Keychain" button. I had to re-enter my Mac and iCloud passwords. Everything appears to be working fine now.
geplaatst door: Spooter
Geprobeerd, maar dat was het niet...
geplaatst door: iEscape
@ Spooter,

Gebruik je toevallig Little Snitch?
Zo ja, zie dit (oud) draadje, zie reactie van ditaric - bericht #5.

Citaat
FOR ALL of you with the similar problem (and I had it too) turn off little snitch and everything should go no problem for icloud configuration. I will turn LS back on afterwards.
hope that helps
Zie ook bericht #7 -> Alternative solutions e.v.
met vriendelijke groet, iEscape
geplaatst door: Spooter
Heb op al mijn devices uitgelogd en vervolgens op de Mac in kwestie ingelogd in de Appstore en vervolgens in het voorkeurspaneel accounts en dat ging uiteindelijk goed...